Den tradisjonelle julefylla overstått

Hodet eksploderer av tidenes skallebank og kroppen er helt fullstendig tom for krefter, jeg var på tidenes fyllefest i natt og det merkes! heldigvis var det bare i drømmeland men jeg våknet hver time og kastet etter pusten og var igjennomvåt av svette. Underbevisstheten min jobber på spreng med å takle alle disse inntrykkene og det er min første jul uten substanser til å stimulere meg. Jeg har nok med drømmer som dette, jeg har mer enn nok og ønsker meg virkelig ikke tilbake til det livet, for nå er klokka halv fire på dagen og jeg har sovet i hele dag med små avbrekk der jeg har prøvd å hente meg innigjen og komme tilbake til virkeligheten før jeg har sovnet igjen, i ett tappert forsøk på å ikke fortsette og drømme på det samme. 

Vi har hatt den beste julen i mitt liv foruten da jeg hadde barna mine hjemme, vi har kosa oss glugg ihjel men jeg går med en irritasjon og en frustrasjon over meg selv. Mine spiseproblemer kommer til overflaten i jula når alt handler om maten og kosen, og nå er min kjære hjemme om dagene så jeg kan ikke utsette spisingen til han kommer hjem, det blir veldig tydelig når jeg har noen sammen med meg som spiser normalt med faste måltider, og jeg innser at det ikke er normalt og ønske seg sonde med mat i så man slipper og fysisk spise maten, jeg innser også at mat er en naturlig del av livene til andre, men for meg er det min værste fiende i lange perioder, og det handler overhode ikke om å gå ned i vekt eller slike ting. Matlysten bare uteblir og jeg kan leve på en banan om dagen lenge før jeg blir fysisk dårlig og bare må spise for å holde meg gående. Jula har syneliggjort hvor ille det har blitt og jeg må ta kontakt med legen når jula er over. 

Det er første gang jeg har drømt og vært fyllesyk etterpå, men dette ble altså den dagen, dagen der jeg kjenner hvorfor jeg ikke savner rusen og disse forferdelige bivirkningene. Jeg har ingen angst for hva jeg har gjort denne jula, jeg har ingenting jeg har gjort som jeg angrer på, og det føles godt. Nå skal jeg bare pleie denne drømmefyllesyken min og ta livet med ro i stua her 🙂 lite visste jeg at ett helt år etter ruskutt ville jeg drømme så virkelige drømmer om rusen og alt den fører med seg.

Her er gruppa til bloggen på facebook!  Om dere liker denne bloggen og det den står for så meld dere inni denne gruppa og gjør det lettere å følge med når jeg poster nye innlegg og overaskelser til dere!  https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg