Den store “Kjolekrisen” er avblåst! – Takk gud for internettet!-

Herreligelondon her har det gått unna i dag! 😳 med målinger av byste, hofter og midje med ett metermål av metall har vi omsider bestemt oss for og kjøpe en billig brudekjole på nettet! 😂 en venninne tipset om en side som selger slike for en billig penge, så nå har jeg en “krisekjole” om det ikke løser seg med den andre.❤️

Takk gud for internettet og at alle slike ting er bare ett tastetrykk unna! 😀 Min kjære har prøvd dressen for andre gang i dag og jeg fikk endelig tatt bilde av han, tenk at vi skal gifte oss! ❤️ da han prøvde klær i dag gikk det opp for meg og jeg må ærlig innrømme at tårene satt løst en stund, JEG av alle som alltid har sagt at jeg aldri skal gifte meg! jeg ville være dum om jeg slapp taket på han her, Sebastian er som hjem for meg.

❤️💙❤️

 

 

 

Da var krisen over for denne gang, men jeg er sikker på at det dukker opp flere skjær i sjøen.😂 (kjenner jeg oss rett). Jeg har beholdt roen igjennom det hele og mistenker at medisinene som jeg startet på i går faktisk fungerer 😳 det er sikkert innbilling men jeg har forholdt meg relativt for rolig til normalen og være. Alt løser seg for snille piker!😁

 

I kveld har jeg farget håret, eller rettere sagt frisøren min (Sebastian) har gjort arbeidet, som alltid altfor mørkt men jeg måtte ha bort etterveksten og trengte en forandring. 😀

 

 

Igjennom denne dagen har vi fått på plass mange ting til det kommende bryllupet! ❤️for hver ting vi kan krysse av listen så blir det mer og mer virkelig. Nå skal jeg bare nyte at vi klarte og ro dette i havn, at vi ikke mistet forstanden og at det er fred i heimen. Det er endelig helg og den skal nytes med masse bryllupstanker spinnende i hodet og overhode ingen panikk over å bli kona til mannen min. 😁 Ha en forrykende god lørdagskveld kjære leserne våres! 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg