Den store avsløringen! Her er den nye tattisen!

Jeg skal være ærlig og fortelle at jeg var meeeget skeptisk i dag da min kjære ektemann spontant ønska seg en tattis og ikke bare en diskre tattis som man kan gjemme når man ønsker det men på hånda! 😬😳😂

 

 

Men når han fortalte meg om tanken bak så hadde jeg ikke annet valg en å støtte han i valget! ❤️ vi har hatt det tøft den siste tiden og tøffest har nok det vært for han ❤️

 

Vi er barn av rusavhengige og har med oss en bagasje mange ikke kan forstå. 💔

 

Han ønsket seg denne tattisen fordi hver gang han tviler på seg selv ønsker han ha noe å se på for og hente frem troen igjen ❤️

 

 

Hadde han tatt en random ting som ikke var en mening bak hadde jeg nok ikke vært med han på dette men når han fortalte meg hva det vil bety for han smelta jeg som en softis på en solskinnsdag. 😂

 

Planen videre i dag er å spise middag ute og ta livet fullstendig med ro på hotellrommet!😁

 

Jeg har handlet inn ansiktsmasker og digg så jeg tviler på at vi kommer til å rekke å kjede oss 😁 men det gjør vi aldri uansett hvor vi måtte være i verden eller hva vi en bedriver ❤️ jeg tror faktisk ikke at jeg har kjedet meg en eneste gang jeg siden jeg ble edru 😂 og detta livet som ville bli så gørrkjedelig når man ikke lenger kunne ta seg ei øl! 😁

 

Det er helg folkens!😁 min kjære blir veldig glad om dere forteller hva dere syns om det nye kunstverket hans 😁👇 fyr løs i kommentarfeltet!

 

STOR klem ifra oss ✨💫✨ Ha en nydelig lørdagskveld ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

Siste innlegg