Den som gir seg er en dritt – Jeg fatter ikke at jeg ennå klarer å holde meg oppe

Jeg FATTER ikke hvordan jeg har klart og komt meg igjennom denne dagen! (den er langt ifra ferdig men dette er en prestasjon i seg selv).😳  Det så ganske så mørkt ut i dag tidlig etter den verste natta jeg kan huske, jeg har klart og ta grep om meg selv og presset meg til og gjøre det jeg må for og få morgendagen gjennomført.❤️

Nå er lokalet pynta og laga til, og hadde det ikke vært for at vi har fått inn eksperthjelp så hadde vi aldri komt i mål! ❤️ 1 1/2 time tok det og svutsj så var alt ferdig, jeg er så takknemlig for hjelpen i dag, jeg vet faktisk ikke hva vi skulle gjort uten.

 

Nå er vi hjemom en liten tur før vi skal i kirka og få en gjennomgang av morgendagen, vi skal ha det enklest mulig og skal ikke ha preke eller musikk. Det blir som å gifte seg på kirkekontoret bare mye koseligere og innerst inne var det viktig for meg å få gjøre dette i kirka.

Valget av prest ble plutselig viktig også, jeg tenker at vi må ha en liberal prest som har kjent på livet selv, heldigvis sa Mari ja! og jeg kunne ikke vært mer fornøgd.❤️

Jeg kjenner at om jeg nå legger meg ned så blir jeg bare enda dårligere, det har faktisk fungert mye bedre og være i litt aktivitet i dag og få gjort noe. I morgen er dagen og selv om jeg kunne ønske at formen var bedre så er det faktisk våres bryllupsdag i morgen! det går sakte men sikkert opp for meg hvor stort dette er. 😳

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg