Den skumleste helgen noensinne står for tur!

Det er fredag folkens og jeg har tatt innover meg at jeg ikke kommer til og nyte noe som helst før foredraget er overstått, jeg går med høye skuldre og panikken tar meg med jevne mellomrom. Jeg har aldri sagt disse tingene høyt, aldri snakket med noen om disse episodene som har preget livet mitt og aldri følt for og åpne meg og nå skal jeg stå foran ett publikum og snakke om det såreste jeg vet, jeg trenger all styrke jeg kan få nå.

Jeg veksler mellom å føle meg sterk og svak og dette er det mest modige jeg har gjort på denne reisen min. 

Jeg skal fortelle om omsorgssvikt, utryggheten, mobbingen, voldtekter, fysisk og psykisk vold, jeg skal være helt naken der og fortelle om hvordan jeg ble rusavhengig. Jeg fatter ikke at jeg våger og fortelle sannheten for første gang men jeg må holde meg sterk denne gangen. 

Det meste er pakket og klart, vi fikk ikke gjort mye i går men akkurat nå bryr ikke små bagateller meg noe, jeg har noe langt viktigere og fokusere på. 

Dette blir en lang dag med ett følelseskaos innvendig, jeg tar ett stort steg denne helgen og vi får se om jeg våger og ta med mennesker helt inni kjernen.

Jeg har aldri vært så redd for noe som jeg er akkurat nå. 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

11 kommentarer
    1. Skjønner at det er noe du gruer deg litt til, men tenk på at med dine ord kan du kanskje inspirere noen som ikke har det så godt. Det er en mening med det meste og jeg er sikker på at det gjør en forskjell på NOEN når du er ferdig. Sender deg mange gode “dettenailerdu” tanker og lykke til 💪❤💪

    2. Kjenner deg ikke Monica, ikke sånn som dine nære relasjoner. Har fulgt deg omtrent siden du startet å blogge.
      Jeg ser ei sterk, modig, sårbar,sta, ei som bøyer nakken i motvind og uvær og forsetter å gå,som innehar vilje, omsorg, omtanke, kjærlighet,evnen til å formidle. Du er RÅ. Og med RÅ, mener jeg at du både er utrolig tøff, men også så sårbar nå, så hudløs og åpen for hugg. Hadde jeg vært nærmere ville jeg blåst i at vi ikke kjenner hverandre på det dypere plan. Men en god klem skulle du fått, hvis du hadde turt. Klapper deg på ryggen; Det går bra! Du er god nok. Du tar av styggen på ryggen og heller han ut på scena, du viser frem ditt innerste, din innerste egen “stygge på ryggen”. Tenk alt det du får formidle, historien… den som ligger og ulmer og syder. Heldige er de som får oppleve deg, høre og se hvor langt du har kommet. Du har overlevd. Livet har ikke stelt så godt med deg. Men se på deg nå….! For en egeninnsats, for en jobb!
      Nå ble det brått et langt innlegg. Mener hver eneste bokstav, ord og setning.
      Husk, heier på deg!!!
      “Klem” – Hilde🤞🤗🌞🥰

    3. Du er ei super dame, sterk, sårbar og utrolig modig. Ønsker deg all lykke til med denne dagen, dette klarer du 👍👍 Styrke klem 👏👏👏💗💗

    4. Forstår at dette blir tøft for deg, men du er sterk og kommer til å klare dette helt fint ❤️ Og etterpå kan du la følelsene slippe løs og kjenne på mestringen. Stå på ❤️🥰

    5. Ønsker deg lykke til – du er sterk 💪👍 og du hjelper mange med å fortelle din historie 👏👏 Heier på deg🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg