Den siste tiden har vært ett helvete, jeg er ekstremt glad for at jeg har hatt dere

 


 

La oss bare slå en ting helt klart!

Fredager nå er ikke som fredager før!😂

 

Med Solo super på bordet, The voice og gode venner i stua mi så kan jeg faktisk ikke tenke meg noenting i denne verden som kunne vært bedre!❤️

Fine Ronja som skal være her hele helgen hos oss ser ut til og takle at “mamma og pappa” dro av gårde og vi skal kose oss glugg igjennom hele denne helga ilag!

 

I cant wait for en god helg!

 

Det var så koselig at min vennine som jeg har hatt helt siden ungdomskolen og mammaen til tantebarna mine også kom og delte dyne med meg i kveld, livet er rett og slett komplett.😁

 

Dette her trengte jeg så sårt, det har vært ett helvete på jord og komme seg igjennom de siste ukene men endelig kan roen senke seg og vi kan gå tilbake til normalen. Jeg må ærlig si at jeg er litt rørt i kveld, man kjenner kjærligheten i stua🫶

 

Ha en fantastisk kveld kjære lesere, støtten dere har gitt meg har vært helt uunnværlig!  🌹

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg