Den nye studenttilværelsen – Èin stor overgang-

Det har vel ikke helt gått opp for meg at vi begge er studenter før i kveld 🤭 sittende i hver vår ende av sofaen med fjeset nedi pensum. Han på produksjonsteknikk og jeg på pensumet som må leses før morgendagens undervisning i erfaringskonsulent!😁

 

Vi har hjulpet pappa med å sette sammen tv-benken jeg kjøpte til han i går, fikset vaskemaskinen som manglet en slange, postkasse og diverse småting som manglet.

 

Jeg har lyst å starte uke 35 med god samvittighet og vite at vi har gjort noe for han i dag siden neste mulighet ikke er før på torsdag. Det føles godt at han har slått seg til ro og det virker som han trives godt, ingenting varmer hjertet mer.❤️

 


Situasjonen har vært overfylt med løse tråder, overalt i livet vårt har det hengt masse løse tråder og bekymringer. Nå føler jeg at litt etter litt har disse trådene forsvunnet og med ett kan vi rette fokuset på det viktige, disse målene vi har satt oss.

Pappas situasjon har vært den verste for min del, jeg har tenkt på han hver eneste kveld jeg har lagt meg til for og sove. Jeg ser for meg ansiktet hans hver eneste kveld og hele meg blir fylt med en forferdelig dårlig følelse, en dårlig samvittighet, ett beskyttelsesinstinkt blir vekt i meg. Det er nå så deilig å bare kunne senke skuldrene og vite at han har det bra.❤️

Jeg håper at uke 35 blir mindre kaotisk men jeg tviler 🤭 Det vil ta tid å bli vant med at tilværelsen nå har endret seg og det vil ta tid til og tilpasse seg og gjøre livet ikke fullt så hektisk som starten har vært.

I dag har det bare vært deilig å være, la pulsen senke seg og lade litt til uka. Vi er på ett veldig bra sted i livet akkurat nå.

 

Natta bloggen❤️

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg