Den “Nye” stua mi! -Når små ting utgjør STOR forskjell-

Fort gjort når man først setter i gang!😁

 

I dag fikk jeg meg en raptusbyge 🤭 og innen kort tid følte jeg at leiligheten gikk tilbake til sitt vante jeg ❤️

Endelig kan jeg vise den frem med stolthet igjen! og vise dere endringene vi har gjort de siste dagene. Det nye teppet og det nye speilet utgjør en så stor forskjell og jeg glemmer det nesten hver gang jeg entrer stua mi….😁😂

 

Veldig fornøgd med det nye teppet våres ❤️ Det er også en drøm å sette føtta nedi! 😁
Nytt speil og lykt på gulvet. Den nye skjønnheten våres har fått ny potte! Ja jeg snakker om den grønne planten 😂

 

Jeg har tømt kjøleskapet og støvesugd hele leiligheten, jeg har støvesugd sofaen våres og har sprunget rundt som en duracellkanin og klokka har akkurat bikket 12.😁😂

 

Nå skal jeg få ned klesvasken i kjelleren og få ut alt bosset som har samlet seg opp! i dag er jeg virkelig i slaget folkens!🤭

 

Jeg skal også bære ned det store teppet som er samme sort som vi har på våres egen vanlige stue så jeg gleder meg til å se hvor koselig jeg kan få denne nye kjellerstua våres.❤️

 

Når jeg er ferdig tenker jeg å gjøre noe jeg har planlagt LENGE men aldri fått meg til å gjøre, været har satt en stopper for bilturer og det har vært lite fristende å reise ut til disse flotte plassene vi har rundt her. I dag tenker jeg å ta med meg mamma og pappa på en liten reise og utforske det nye kameraet mitt! endelig en “terapitur” i sikte!❤️

GLEDER meg til å dele dagen med dere her på bloggen som har blitt helt vanvittig viktig for meg. Stor klem🌹

 

 

Veldig veldig fornøgd! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. For en driftig dame, men det er som du sier, når en først kommer i gang, så går det unna😊
      Jeg får ikke satt i gang jeg, for jeg har hatt to ufrivillig møter med isen, en i går og en i foregårs, og det resulterte i et bukket ribbein og et kraftig forslått halebein, og ikke nok med det,
      så har jeg blitt forkjølet og hoster som en bryggesjauer, det er iallefall ikke noe godt for hale-ribbein skal jeg si deg😭😭

      1. 😞 Unni 😞
        Det er det tristeste jeg har hørt. Jeg håper så inderlig at uflaksen stopper og at du heles fort ❤️
        Slikt kan ta lang tid så jeg håper noen steller godt med deg og gir deg en stor og varm klem ifra meg ❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg