Den mest spennende dagen i uka, og min klare favoritt!

Reklame | Gina tricot

Jeg har funnet min vei i livet, og min måte å leve på i en alder av 32år, og jeg føler meg veldig heldig som har funnet den i så tidlig alder <3 ikke alle er så heldige, og må gå flere runder med seg selv men jeg har det helt klart foran meg og er klar for veien videre.

I dag har vi gruppe igjen og jeg gleder meg! Mye har skjedd siden forrige Onsdag, og tanken på å ha disse møtene annenhver uke gir ingen mening. Jeg behøver denne , disse to timene gir meg for å være klar for uka som kommer og få ut uka som har gått. Jeg har funnet mitt felleskap, og anbefaler det varmt videre til alle andre. 

Når man har hatt det så hektisk som jeg føler jeg har hatt det, er det godt å ta det helt piano i noen dager før det braker løst igjen, og det finnes ingen dårlig sanvittighet i meg. Jeg nyter kaffekoppen og setter på craptv og tar dagen som det faller meg. Jeg er helt overveldet over responsen på denne lille bloggen for tiden, og er så stolt over at en slik type blogg faktisk når opp på listene over hele Norge! Det betyr ikke at jeg begynner å lage innlegg om klærne jeg har på meg eller hva jeg spiser til middag, jeg får heller ikke betalt for å reise på lange turer og kommer til å holde fast ved tanken bak bloggen! Åpen ærlig og rusfri er mine mantra i livet, og bloggen kommer fortsatt til å handle om denne reisen. 

Tusen tusen takk for all støtte folkens <3

 

Klær fra Gina Tricot!  som jeg anbefaler varmt videre til leserene mine <3 

Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot//Gina Tricot

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg