Den kjedeligste dagen på lenge

Reklame | Ellos

Humøret er helt i bånn og jeg er ekstra tung i kroppen akkurat i dag, og været gjør det hele komplett. Mamma merket med en gang at noe ikke var helt slik det skulle, så det er ganske så tydelig på slike dager tydeligvis! Jeg klarer bare ikke å fake godt humør og man må ta meg som jeg er liksom, jeg legger iallefall ikke noe mellom og later som noe jeg ikke er 🙂 det er da det er greit å holde seg for seg selv, eller sammen med min kjære. Mure oss inne her og glane på Hotel sæsar av ALLE ting her i verden! Vi har handlet litt og jeg har faktisk kjøpt meg klær på Cubus på 70%! Det er ikke ofte jeg gjør det, med den kroppen jeg har frister det lite å være i butikker full i klær jeg ikke passer lenger 🙂 i dag testet jeg en bukse i str 40, og den passet ikke en gang, så det tærer litt på både selvbilde og humøret. Jeg har unngått slike situasjoner lenge, og i dag merker jeg hvorfor. Ikke får jeg gjort stort med saken heller, og innser at jeg må få fysio og komme igang med trening som er tilpasset meg, ellers blir jeg skikkelig nedfor, og nekter å akseptere denne kroppen i forandring.

Resten av dagen skal vi lage middag og bare ta det helt med ro! På slike dager er det lov 🙂

Ellos//Edblad//Lauren Ralph Lauren Curve

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg