Den første dagen i resten av våres liv!

Det er mandag folkens og her er det bare å nyte dagene for dem går i racerfart! jeg liker og tenke på gode dager at dette er første dagen i resten av l våres liv ❤️

Jeg tror selv at jeg har blitt flink til og gripe dagen og gjøre det beste utav tingene, jeg kan selvsagt ta feil men på gode dager nyter jeg virkelig livet mitt. Det er slik det var ment og være på en måte. ❤️

I dag skal jeg kjøre den lange og kjedelige turen til Førde igjen og denne gangen er det jeg som står for tur! jeg skal på kontroll ang blodet og den autoimmune sykdommen som i det første halvåret som rusfri regjerte hele livet mitt, jeg var en nålepute og var innom for sjekk ca2-3 ganger for uken. Jeg har også vært igjennom 4 kurer med noe som tilsvarer cellegift og en kur med steroider som forandret hele meg uten og virke en gang. 

Da jeg var under behandling husker jeg at vi veddet om blodplatene mine i bilen, om dem hadde steget eller gått ned. Jeg husker ikke helt hva premien var men min egen personlige var den dagen jeg gikk ut til dem andre i bilen og kunne fortelle at dem hadde gått masse opp! hele livet handlet om testsvarene og målet om å bli frisk igjen. Jeg kan med den største glede si at blodplatene mine som en gang var på 16 nå har vært stabil i lengre tid.

Nå gleder jeg meg på merkelige vis til og sitte i bilen i hele dag aleine, jeg skal bruke tiden til og ta innover meg alt som har skjedd den siste tiden, høre på musikk og bare nyte tilværelsen! denne dagen blir en bra dag og jeg gleder meg til og dele nok en dag i dette livet sammen med dere! 

Jeg ønsker dere en fantastisk start på denne uken! masse masse kjærlighet ifra meg til dere! ❤️❤️❤️

2 kommentarer
    1. Lykke til😊 Jeg krysser fingrene for at resultatene fortsatt er bra, og ønsker deg en flott dag! Jeg heier på deg❤️

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg