DEN følelsen når man ikke makter flere positive beskjeder! – Life is good-

I dag kom telefonen som endret hele klimaet inni meg! 😁 vi kan faktisk kjøpe oss ny bil og slipper og uroe oss over bilen våres som henger i en tynn snor, jeg slipper å tenke på hvordan jeg skal løse denne floka hvert eneste sekund av det våkne døgnet og jeg kan faktisk kjøpe meg bil på sekundet om jeg finner drømmebilen! FOR en lettelse folkens!❤️

 

Det er som om lufta i ballongen gikk ut, denne ballongen med dårlig luft og innestengt klima, det var som om jeg følte meg uovervinnelig en stund, at JEG, Monica Vederhus bare kan gå i banken og kjøpe meg en bil til flere hundre tusen, JEG! fy flate for en personlig seier! 😁 og den skal jeg leve lenge på, for jeg tenker ikke å forhaste meg når det er snakk om en slik pengesum. Jeg har en plan og tenker og ha is i magen en stund fremover, nå er lånet klart og jeg er sjefen over skuta!😁

 

 

 

Dagen har gått som en lek på tross av at jeg ikke er helt i slaget men helt ærlig så har jeg hatt det så vondt inni meg en stund at influensa bare er blåbær i forhold, heller det en det jeg kom ifra. Jeg har tatt vaksine i dag så regner med at formen blir dritt i kveld men jeg har varma meg fjordland i microen og tulla meg under dyna og her tenker jeg og bli resten av dagen!❤️

 

Det var helt himmelsk å komme hjem til rent og ryddig hus for det gjor jeg unna i går! jeg har tilogmed fått trent i arbeidstida og jeg fikk svetta ut denne sjuka slik at jeg er på topp igjen til turen til Gol, sommerfuglene i magen har startet og flagre og snart pakker vi og reiser herifra!😁 jeg har ikke sett frem til noe SÅ mye som denne turen på lenge og jeg bare koser meg med tanken og gjør meg klar for at vaksinen kicker meg ut. ❤️

 

Nå må ikke denne dagen bli bedre, jeg takler ikke flere positive beskjeder😂 DEN følelsen 😂

 

Det smakte bedre en det ser ut! Når gubben jobber blir det fjordland

 

Fikk ei god økt på mølla i dag også!

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg