Den fineste dagen på veldig lenge! – Lykken er stor i heimen-

Noen dager virker og bare å vare og vare og vare…

Noen dager får man puttet så ufattelig masse i en eneste dag og noen dager bare flyr forbi uten at man får gjort noe som helst.

En slik dag har det vært i dag, en dag der vi har fått putta så masse inni en eneste liten lørdag. Jeg kunne ønske at alle dager var som denne, der man får både gjort praktiske ting men får vært sammen med alle disse menneskene i livet vårt.❤️

Det eneste som kunne toppa denne dagen var om jeg også fikk vært sammen med vennene mine, det hadde vært toppen på kransekaka!😁

I kveld har vi spist Fajitas og sett på film, planen var egentlig og spille spill når svigerfar først var her men jeg ble nedstemt (jeg mistenker at jeg er en for dårlig taper for gutta).😂

Nå er det Hver gang vi møtes på televisjonen og snart begynner senga og rope på meg (i sjela er jeg 99år)🤭

 

Fy flate for den fin dag dette har vært, hele hjertet mitt er bare komplett og jeg kunne ikke tenke meg noen bedre frilørdag her hjemme. ❤️

 

Jeg gleder meg til og se hva søndagen har å by på! den kan umulig toppe starten på helga!🤭

 

Ha en god natt venner, takk for at dere er her for meg🌹

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg