Den BESTE julen i mitt liv!

FYYYY flate nå er jeg sliten altså! klokka er 22 på lille juleaften og jeg har holdt ett høyt tempo i hele dag og kom akkurat hjem ifra utdeling av to kasser med bakevarer ifra bakeren på Bryggja! dagen har gått i ett med forberedelser handling og samtaler med ulike mennesker som ikke har så mange og snakke med i disse tider, jeg har fått visitt på døren av noen som var på gråten og jeg fikk en nydelig engel ifra ett vakkert menneske som viste sin støtte med det vakreste jeg vet! jeg er helt paff! tenk å være så heldig!

Jeg og min kjære har laget våres egen liten tradisjon med julestrømper og i dag fikk jeg min! den fineste genseren og lua som jeg har gått med siden jeg pakket det opp! min mann har virkelig stil! og jeg har virkelig verdens beste kjæreste og forlovede som viser meg hver eneste dag at det bare er en for meg, og det er han 🙂 klisskliss

 

Vi har hatt det mest koselige og meningsfulle møtet på veldig lenge, og jeg fikk for alvor se hvor mye denne gruppa betyr for dem som går i den, og det var ekstra koselig og kunne skjemme dem ekstra bort på en dag som denne! denne jobben er viktig og sammen er vi virkelig sterkere! jeg er så glad for at jeg fikk muligheten til å starte denne gruppa tidlig i år og at vi igjennom korona har fått lov og være sammen, støtte hverandre og være rusfrie i dette miljøet vi har skapt oss. For hver gang en ny kommer så forandrer gruppa seg til det bedre og alle smelter naturlig inn, det blir en stor familie som alltid er der for hverandre og vi blir mer som nære venner. Jeg deler de mest private tingene med mennesker som er totalt ulike meg på alle måter, det eneste vi har til felles er rusen. 

 

Jeg fikk også en gave i går som kom uventet og iløpet av disse førjulsdagene har jeg fått så mange overaskelser ifra så mange kanter at jeg er helt matt her jeg sitter, ingen ord i verden kan veie opp for det jeg føler for det er så sterkt og motta så masse kjærlighet bare av å være meg selv og si hvordan jeg har det innerst inne! dere gjør meg sterkere enn Hornelen! det er på grunn av dere jeg klarer dette her, og jeg skal vise dere tilliten verdig!

 

Nå er jeg og Sebben min så slitne at vi ligger i hver våres ende i sofaen og har ingen planer om å løfte en eneste finger mer i dag, vi har for alvor tatt juleferie, for i dag 🙂 I morgen har frelsersarmeen åpent ifra kl12 og jeg skal dit med boller som dem kan dele videre, dagen i morgen kommer til å gå med på å ha kontakt med alle rundt meg som jeg vet sliter litt ekstra på juleaften, og om det ikke hadde vært for korona hadde jeg nok fylt huset mitt med mennesker! jeg håper og krysser alle fingre for at neste år blir det slik, at jeg kan be inn alle jeg kjenner og at pappa kan lage mat til alle, jeg håper at både helsen hans holder seg og at korona holder seg borte og forsvinner. Det blir en vanskelig tid fremover, og dem som er ensomme føler seg ekstra aleine, men så lenge jeg er her skal jeg gjøre mitt ytterste for at alle jeg kjenner skal ha noen, i det minste. En magisk jul ønskes dere alle sammen, ta kontakt med noen om dere trenger det, ikke nøl… 

 

her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg