den 14ende bursdagen uten sønnen min her

I dag er en slik dag der jeg prøver å finne på ting som gleder meg for og distansere meg ifra tankene om at det er den 14’ende bursdagen til min kjære sønn jeg går glipp av, jeg prøver å gjøre ting som gjør at jeg føler meg nyttig og flink på en slags syk måte.

Jeg har tatt ukeshandlingen denne gangen aleine, og jeg merker hvorfor jeg alltid tar med meg min kjære på dette! ryggen verker men jeg glemte hvilken dag det er for en halvtime og har plassert alle varene pent i kjøleskapet (tvangstanker). Jeg har også kjøpt matte til badet og en bossbøtte i fancy farger for å sprite opp stemningen på do! fargen dem valgte var altfor mørkt for min stil så nå prøver jeg og piffe det opp med fine farger isteden!

Det snør helt vanvittig her! og jeg startet dagen med å skrape bilen… På mange måter er dette en forfriskende start på noe som ville blitt en dårlig dag om jeg ikke tok grep selv. Jeg nekter å sette meg ned og la de vonde tankene komme igjennom, jeg velger og ha det bra i dag og tenke positive tanker. Jeg vet sønnen min har det bra, og at han sikkert nyter denne bursdagen der han får all oppmerksomheten. Han vil alltid vite hvilken plass han har hos meg. 

Det er virkelig disse merkedagene som er værst, bursdager jula og alle disse høydepunktene i livet til barn. Det er på disse dagene jeg merker hvor mye jeg har mistet, men jeg prøver bevisst og tenke på alt jeg har fått på tross av avstand og problemer. Barna står alltid først i mitt hode, og situasjonen ble slik den ble. 

Det brenner i hjertet mitt og det er vanskelig og holde tankene på avstand, men jeg vet at dette vil løse seg og at barna mine alltid vet hvor høyt jeg elsker dem. Jeg kan ikke gjøre noe med fortiden, men jeg kan endre fremtiden våres og den håper jeg vi kan få sammen.

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Liker dere bloggen min og vil følge med videre? meld dere inni gruppa jeg har laget på facebook ved å klikke innpå denne linken!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg