Deletrang og delenekt! TORTUR for en blogger å få denne nekten!

Hellemåååne FOR en dag!😳

Det er lenge siden jeg har vært så trøtt! 😬jeg har liksom ikke klart å komme over kneika heller og har følt at jeg har gått i koma hele dagen, du vet slike dager der man bare ikke klarer å henge med? der det eneste man drømmer om er en deilig og myk seng man bare kan dovne bort i?🤭

 

Ingen kaffe i verden har klart å sette meg i gang og jeg har rett og slett bare gitt opp forsøkene på og våkne. Det er bedre å være trøtt en å være så brent som jeg var tidligere, jeg tar trøtthet alle dager i uka!🤭

 

På vei hjemover tikket meldingen inn! 😳 vi har jo vært hos fotograf og tok massevis av bilder utendørs i Førde! ❤️ jeg kjente ilinger i hele kroppen og ble SÅ gira!🤭 jeg tenkte på at jeg kunne dele alle disse bildene med dere, også åpnet jeg mailen og leste reglene: 😬

 

  • Desse bilda er det ikkje tillete å kopiere/avfotografere og dele på sosiale medier, men om det er andre du ønskjer at skal kunne sjå bilda kan du/de dele passordet med dei.

(Bambambambam)😳

 

Jeg har ikke fortalt fotografen om bloggen her og at jeg deler hver eneste dag med dere, jeg har ikke fortalt at en del av gleden av å faktisk gå til en proff fotograf faktisk var å kunne dele bildene på sosiale medier og at den delen er ganske så viktig for oss……

 

 

 

 

Nå har jeg sendt henne mail og forklart situasjonen og jeg kjenner at deletrangen sitter så langt uti fingra at jeg bare har lyst å poste dem alle her til dere! TORTUUUUR!😂

 

Jeg lider også av flinkpikesyndromet og ville nok aldri brutt en regel som jeg vet finnes, jeg har det liksom ikke “i” meg lenger å være en rebell som gjør ting en ikke har lov til. Det har ALDRI vært vanskeligere å være en flink pike så jeg håper hun svarer meg i dag slik at jeg slipper å lide lenge.😅

 

Jeg er fornøgd med å komme meg igjennom denne fredagen og håper at jeg får sove bedre i natt slik at jeg slipper nok en dag i komatose! jeg har jobbehelg og trenger å være på plass både fysisk og psykisk.❤️

 

Neste uke får jeg svar ifra drømmeskolen, spennende tider venter! 😁

Bare innom for og fortelle dere om denne deletrangen som raser igjennom kroppen min og en delenekt på ubestemt tid som strider imot alt en blogger tror på! 😂

 

Nå kaller sofaen og den har aldri ropt så høyt som i dag 🤭

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg