Deler dette med den største glede! velkommen inni julehjemmet våres!

I dag har jeg jobbet meg i hjel for og lage system i kaoset våres, organisere det slik at det blir enda enklere og få fatt på alle juletingene neste gang og skape orden på loftet som ikke ser ut! jeg har kosa meg gløgg i hjel! endelig noe enkelt og forholde seg til og noe som gir umiddelbare resultater!❤️

Jeg må bare si at dette var i alle fall 10 sekker på loftet med rot! som nå er sortert og organisert til at alt er mindre og mer oversiktlig! jeg er faktisk stolt over meg selv og mine evner til og organisere, for når jeg setter i gang stopper jeg ikke før jeg er ferdig. ❤️

Vi raidet Europris i dag for og finne kasser som passet akkurat dette formålet og jeg føler at vi nå har orden på alt som har med jul og gjøre og vi går ikke tom for innpakningsgreier med det første. Jeg er helt sikker på at vi kunne pakket inn en gave til samtlige i Norge og ennå hatt mer igjen.😂

Jeg planlegger og lage en pakkestasjon i kjelleren, nå som jula nærmer seg men jeg må først bli ferdig med loftet som så slik ut da jeg startet, jeg gleder meg til og dele dette prosjektet med dere!❤️

Grunnen til at vi starter med juleforberedelser så tidlig er rett og slett at vi ikke aner hva som skjer fremover! jeg har vært på to interjuv for en ny jobb og fremtiden er usikker! Vi har ikke en eneste frihelg i hele desember, vi har nok og henge fingrene i og alt som kan gjøres på forhånd kommer kjærkomment.

Dette har vært en helt fantastisk lørdag! ❤️ det er lenge siden jeg har følt at jeg har fått noe til, og slike småsaker som dette gir meg en vanvittig motivasjon. Jeg tror jeg skulle fått meg jobb som organisator for noe dill! 😂

 

 

Nå skal jeg fortsette videre og dulle og stelle i hjemmet, det er på slike dager jeg ikke savner ruslivet vi har lagt bak oss og bare kjenner hvor deilig det er å være stabil og trygg i seg selv. Vi trenger ingen fester vi! vi lager oss ett hjem sammen. ❤️

 

Ha en nydelig lørdag videre folkens! følg med på dette prosjektet våres, for vi tar som alltid med oss bloggen på reisen! Masse kjærlighet ifra oss til dere! ❤️❤️❤️

 

 

Her er forresten loftet før jeg startet! 😂

Liker du denne bloggen? 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

6 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg