Deilig søndag! Måløy24 har laget stor sak om meg i dag





Annonsert innlegg

God kveld alle sammen ❤️
I dag har vært en fantastisk dag! Eg har vært på vederhus og feira morsdag ilag med slekta mi 💕 har ikke vært der på 11år så var kjekt!
Når eg kom heim hadde Måløy 24 laga en kjempesak om meg og rusetterverngruppa eg skal lage ❤️ blei veldig fornøgd!
I morra skal eg i rettsak men ikkje som tiltalt 😊
Også kjem noken å skal sjå på vindua mine. Skal bytte alle på loft og i mi etasje 😍 så håper på en god pris!
Føler meg skikkelig utkvilt etter helg, men vil trenge energien i uka som kommer! Tirsdag er det. Bankmøte og da ordner alt seg!
Sebbsen min har ei uke me jobb forran seg og ser fram til det 😊
No skal vi sjå film og chille resten av kvelden! Tusen takk for responsen på bloggen i dag! Det e lett å åpne seg!


Annonse fra gymgrossisten siden jeg må ut i trening nå etterhvert så alt fra steoridene ikke forblir fett etter musklene går bort. På tide å få kroppen tilbake så jeg føler meg sunn og frisk også der! Anbefaler deres produkter! Og denne har jeg selv! C4 som gir bedre trening. 😉

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg