Dårligste dagen på lenge! Holy crap!

Reklame | Gymgrossisten

Jeg føler meg ikke som meg selv i dag, og har vært slapp i mange dager i forveien, men i dag har det toppet seg fullstendig. Jeg har sovet hele dagen og føler meg rett og slett ikke i slag, og det er dumt jeg gikk glipp av legetimen jeg sårt kunne trenge akkurat nå. Jeg har ikke energi til noe, ikke en gang til å svare telefonen min og det er lenge siden jeg ikke har svart når noen har ringt meg! Det er noe jeg gjor før da angsten tok meg hver gang telefonen ringte, men i dag har jeg altså sovet meg igjennom både alarmen på telefonen og flere andre som har prøvd å kontakte meg. Jeg er langt ifra ett menneske som er lat til vanlig, så det er ikke akkurat det som gjør at jeg sover bort en hel mandag, og jeg håper jeg ikke er blitt syk på hele greia.

Kunne ønske jeg hadde vært ute og fikset en million ting jeg kunne blogget om til dere, og fortalt dere hvor spennende hverdag jeg har, men den er langt ifra spennende akkurat i dag, da jeg bare har lagt og drømt hele dagen. Jeg våkner i en pøl med svette hver gang jeg har ork til å en gang våkne og er like trøtt og sliten som da jeg sovnet.

Hus får være hus i dag og alt annet får vente til jeg er i form, og jeg har ikke den minste dårlig sanvittighet heller. Jeg kan rett og slett ikke være en duracellkanin lenger, og får bare innfinne meg med å være menneskelig og ikke så uovervinnelig som jeg var før på steoridene. Gardinene er trekt for her i stua, og vi har stengt ute den deilige solen jeg ellers hadde satt stor pris på og som ville gitt meg masse energi, det er bare en slik dag for meg, der alt skurer forbi og jeg ligger her og orker ikke en eneste ting her i verden. Jeg satser på at morgendagen blir bedre og at dette bare er en smell jeg har fått etter nedtrappingen. Jeg satser på at ting blir enklere og løser seg etterhvert 🙂 ha en strålende Mandag kjære lesere <3

Gymgrossisten//Smartshake//Gymgrossisten

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg