Dagen skal feires ifra start til slutt! – 18.desember- 3år rusfri- ta livet tilbake.

Den største dagen i året, datoen som er tattovert på kroppen min, den dagen som bringer frem mest minner og dagen jeg håper kan være en markeringsdag for resten av livet mitt. 18.desember er her og jeg kan nesten ikke tro at det er 3år siden!

❤️

 

I 18år har rusen vært i livet mitt, vært min bestevenn og vært en ting jeg aldri har kunnet sett ett liv uten, jeg trodde faktisk ikke det var mulig og helt oppriktig klarte jeg ikke å se for meg at jeg ville klare å kunne skape ett liv uten den. 3år etterpå ser jeg at alt er mulig bare man bestemmer seg i sjela og virkelig ønsker endring, man må treffe bunnen og min bunn kom 18.desember 2019.

 

❤️

 

 

Å falle ned den trappa her hjemme, å knekke ryggen rett av å bli liggende i 3 døgn og skrike i smerter var det som skulle til, jeg er av typen som må lære på den harde måten, det er noe jeg har fått høre hele livet men den dagen innså jeg at alle hadde hatt rett. Å stå i fare for og aldri kunne gå igjen åpnet øynene mine og skapte ett så stort raseri inni meg at jeg har klart å ta det med meg videre som en lærdom, heldigvis falt jeg den den dagen.

 

❤️

 

Livet før og etter 18.desember 2019 kan ikke sammenlignes, det har vært en bratt læringskurve og jeg har fått oppleve ting jeg aldri våget og drømme om før, barna mine hadde sentrale roller den dagen jeg gifta meg og når jeg satt og sminket meg før seremonien satt jeg og tittet på dem i speilet ved siden av meg.

 

❤️

 

Jeg har gjort det hele for og vise at man kan gjøre feil i livet men så lenge man gjør sitt beste for og rett opp kan alle mennesker endre seg.

 

❤️

 

Mange sier at mennesker ikke kan forandre seg, det er den største løgnen som finnes.

 

❤️

Året 2022 har bydd på fast jobb som erfaringskonsulent, det har bydd på diagnoser og medisinutprøving, det har bydd på bryllup og at jeg fikk bli kona til mannen min.

 

❤️

 

Året 2022 har også bydd på ufattelige utfordringer som jeg trodde ville knuse hele fundamentet mitt og ting som ville knust meg for bare ett år siden.

 

❤️

 

Året 2022 har vist meg at jeg er trygg i rollen min, at ingenting utenfor kan ødelegge for meg, det har vist at uansett hva som skjer av ytre påvirkninger så har jeg bestemt meg for meg og barna mine, jeg har bestemt at det er denne veien jeg vil gå og ingenting i verden kan endre det.

 

❤️

 

Året 2022 har også vist meg så ufattelig mye kjærlighet! det har bydd på svære oppturer, latterkuler og vennskap. I dype daler og helt oppi himmelen har jeg hele tiden vært sikker på at livet er best som edru og at jeg liker meg selv best uten rusen som holdt på og koste meg livet.

 

❤️

 

Denne dagen skal feires ifra start til slutt!

 

❤️ Julekula 2022 er på vei i posten

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg