Dagen i går ble reddet på magisk vis! <3

Reklame | Ellos.no

Dagen i går var tung og forvirrende for meg, og jeg ble bare deppa av å ikke føle meg bra uannsett hva jeg har rundt meg. Jeg føler meg utakknemlig på slike dager, da jeg overhode ikke har noe å klage over! Jeg ønsket meg jo bare hjem og under dyna, men når jeg kom hjem i gårkveld så fikk jeg telefonen som reddet hele humøret mitt! Bakeriet på Bryggja som har gitt oss alvorlig mye før, av bakevarer og herligheter, hadde enda mer til oss i gårkveld! Og jeg føler meg så heldig som får være den som bringer dette videre til mennesker som virkelig setter pris på dette! Mannen i skranken er alltid i godt humør og givergleden gjør meg rørt og veldig veldig glad og takknemlig! At mennesker vil hjelpe og står på for å gi oss hjelp slår meg helt ut hver eneste gang! Jeg anbefaler dette Bakeriet til samtlige! Og når coronatiden er over, skal jeg dra med meg mange andre inn og kose oss skikkelig i koselige omgivelser! All skryt til disse menneskene <3 dagen min ble iallefall reddet på magisk vis når jeg fikk denne gleden å dele det videre <3  Etter å ha kjørt rundt med denne kassen fikk vi koselig besøk av onkelen min som blir hele 60år i dag! Og vi skal til han i dag og feire bursdagen hans <3 jeg gleder meg masse! Det er godt å komme seg ut og gjøre ting man ellers ikke har gjort! Besøk er noe vi har gjort minimalt de siste ukene, så jeg gleder meg til å faktisk besøke noen igjen nå med forhåndsregler 🙂 jeg har jo 3 flotte mennesker her hjemme, men i lengden kjenner jeg ett sug etter andre mennesker. Haha. Det er noe med det når man går oppå hverandre døgnet rundt. Jeg ser frem til denne dagen her med feiring av min kjære onkel og å være sammen med dem som betyr mest for meg.

I morgen starter hverdagen igjen føler jeg, med legebesøk og kjøring av mamma til øyelege, det virker som ting slipper litt opp nå, og avtalene begynner å kræsje med hverandre allerede, så jeg må flytte en avtale i morgen, for å få tid til alt. DET er lenge siden! Jeg har ikke hatt en eneste avtale i denne boken min på mange mange uker nå, så det føles godt når man blir litt opptatt igjen, og får følt seg litt nyttig igjen. Jeg orker ikke å sove bort livet mitt her, det var ikke det jeg ble edru for, så jeg ser virkelig frem til denne uka her! Så skal heller jeg bli bedre på å sette pris på alt som er rundt meg av gleder, for jeg vet at jeg ville satt stor pris på alt om jeg hadde vært i normal form. Det er så masse å glede seg over, og jeg føler meg så heldig!

En kompis av meg mener at det er været og måneden vi snart går inni som gjør at jeg ikke føler meg som normalt. Han sier jeg er vant med fest og morro og med dette været så blir alt trigget i meg, uten at jeg vet det. Og han har sikkert rett! Jeg er vant med å drikke på dager med strålende solskinn og jeg må fortsatt lære meg dette nye livet. Selvom jeg ikke klarer å se dette selv, så har det sikkert en del av skylden for at jeg aldri føler meg helt der, det er liksom alltid noe som mangler, og jeg klarer ikke å finne ut hva dette er. Av og til er det lurt å høre på andre som vet hva dem snakker om! 🙂

Nå skal jeg drikke kaffe og prøve å våkne litt så jeg er klar for denne dagen her <3 ha en fantastisk Søndag alle sammen <3

adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals//adidas Originals

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg