Dagen derpå – Drakk vi i går eller?

Yes, god morgen kjære alle sammen!😁

I dag som alltid når vi har opplevd noe stort så våkner jeg og tror jeg er fyllesjuk 😳 det kjennes i hele kroppen og hodet er tomt, man får på en måte en påminning på hvordan det faktisk er og være fyllesjuk og man savner det mindre av disse smådryppene om hvordan det faktisk er.😂

Store opplevelser slik som vi hadde i går setter igang prosesser i meg og jeg bruker alle slike til veien videre, til og bygge meg opp og bli sterkere og styrke alle mine nære relasjoner.❤️

Det er jo det livet handler om, at når man har ødelagt relasjoner over en årrekke så må man bygge disse opp igjen, slike ting tar tid og er ikke gjort over natten. Tillit er ikke noe du får men noe du opparbeider deg og viser deg verdig, tillit er det vanskeligste og få tilbake når du først har mistet den men jeg føler at jeg er på god vei. ❤️

 

Det er faktisk ikke slik at når man har ødelagt alt rundt seg at det ikke er noe poeng med og snu, på tross av at alt er ødelagt så er det faktisk mulig og reparere. Når jeg sier at alt var ødelagt for meg så mener jeg det helt alvorlig, men hver eneste dag har jeg bygd opp igjen det ødelagte og nå to og ett halvt år etterpå så ligner det nesten normalen.❤️

Det er faktisk aldri for seint uansett hvor rævkjørt man føler tingene er, uansett hvor galt det har blitt. Håpet er det siste som forlater ett menneske og om håpet fortsatt er tilstede er det vanvittig hva man klarer bare man ønsker det hardt nok. ❤️ Dette handler ikke bare om rus men alle aspekter i livet, mange sier at dem kjenner seg igjen i mye jeg skriver men at dem ikke har noen rusproblemer, jeg er ett menneske med alle fargene, alt jeg deler handler jo om livet generelt, rusen var bare ett symptom på at noe ikke stemte, det var en kjapp løsning på smertene jeg bar på og nå deler jeg dem med dere isteden. ❤️

 

 

Nå skal jeg pleie denne “fyllesjuka” 😂 jeg skal sparke igang denne søndagen og gjøre den fin. Jeg skal også ta innover meg at jeg fikk lov og delta på konfirmasjonen til minstemann i går, jeg fikk klemme han og fikk være en del av familien hans, som rusfri som åpen og som mamma Monica. Det er mye og ta inn og det vil ta tid, men nå kan det faktisk bare gå en vei så lenge jeg er meg.😁

Disse ødelagte tingene repareres for hver eneste dag jeg viser endring, hver eneste dag jeg er rusfri og ærlig, alt kan repareres.  Ha en nydelig start på søndagen kjære lesere, dere er viktige for meg. ❤️

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer
    1. Så utrolig godt å høre at det gikk bra i konfirmasjon. 💖 Tusen takk for at du deler denne personlige reisen. 💖 🙂 Vi er mange som heier på deg. 😍 💖

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg