Dagen der alt blir ett forbanna surr!

Fy fader for en dag!😳😬😳

 

Jeg kommer akkurat ifra pappa der vi har fått på plass både kaffetrakter, massevis av ting man ikke vet at man trenger før man ikke har det og en blytung stekeovn. 😳

Når jeg og Sebastian hadde fått den opp to etasjer, svette og leide så oppdaget vi at stikk-kontakten manglet 😬😅

 

Oppgitt og enda mer leide måtte vi tilbake for og kjøpe en slik liten duppeditt og nå har jeg altfor lite tid til alt annet.

 

 


Jeg har stressa så svetten har spruta i fire timer og nå venter snart kino med gutta ifra Kalkutta… det er nesten så jeg skulle blitt hjemme og pugget manus men billettene er bestilt og det er ingen vei tilbake.

 

I dag er dagen der alt bare blir ett eneste stort surr og det gjør meg ikke mindre nervøs for morgendagen! Noen dager går ingen planer etter planen og man må bare henge med på karusellen livet har lyst å ta deg med på! 😁

 

Det er ekstremt deilig å tenke på at vi mest trolig slipper å flytte på oss for flytting er nemlig ikke for pyser! 🤭

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg