Bursdags-party på G! – Glad det bare er en bursdag i året –

I skrivende stund priser jeg meg lykkelig for at Sebastian bare har bursdag en dag i året. Jeg har sprunget dritten av meg i hele dag for at han ikke skal ha måtte løfte en finger!😂❤️

 

Jeg har stelt i stand, servert gjester og ikke MINST ryddet opp!😳 nå avsluttet jeg med å ta oppvasken slik at den ikke står igjen til i morgen, jeg skal nemlig jobbe resten av uka og tenker at rot ikke skal få gnage på meg.😂

 

Oppi det hele har jeg åpnet lokalet for gruppe som alltid på onsdager! Jeg har virkelig hatt mange baller i luften på samme tid men jeg tror at min kjære mann er meget fornøgd med kona si i kveld! det er ikke ofte at jeg legger en så stor innsats i noe, men dette føltes viktig.❤️

 

Sebastian har hatt besøk av pappaen sin og menyen ble taco og bløtkake til dessert, jeg er ingen kokk så jeg tok og laga det enkleste og beste han vet.

 

Beveger jeg meg en meter til i dag så knekker ryggen rett av, så nå skal jeg lande i sofaen og nyte synet av hjemmevaskeriet jeg har igang i heimen.

 

I morgen venter hverdagen, den starter for alvor i morgen og jeg kjenner at jeg gleder meg til å stå opp tidlig og gjenvinne disse rutinene jeg har manglet i ferien, rutiner skaper en trygghet inni meg.❤️

Dette har blitt en veldig fin dag ❤️ nå gleder jeg meg til å legge meg og lese litt bok ❤️  

 

Natta bloggen ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg