Burde vært deppa men spretter heller champagnen!

Tatt mitt forrige innlegg til betraktning burde jeg egentlig vært deppa og trist i kveld, å bli plaget burde egentlig ha ødelagt dagen men jeg har gått igjennom litt av hvert iløpet av livet mitt og har faktisk hatt en veldig bra dag sammen med favoritt-mennesket mitt!😁❤️

Vi har fått gjort så mye og har gjort det hele med god stemning og skikkelig feriefølelse! i kveld vurderer jeg og sprette denne bare for og toppe dagen og avslutte den på luksus-vis 😁

Det finnes faktisk mye bra alkoholfritt og stemningen blir enda bedre.👍

 

 

 

Vi har rydda hele kåken 

 

 

Vi har handlet inn til pinsen og det endte med at vi rydda hele kjøleskapet og tømte frysen, det er rart hva som samler seg opp.😂

 

 

Når jeg tenker meg om er det faktisk første dagen siden jeg startet på de nye medisinene at jeg har følt meg bra.😁 Noen bivirkninger kjenner jeg selvsagt ennå men forhåpningene begynner og stige når jeg ser hvor fint livet kan bli uten kaoset jeg har gått med i hodet, jeg er rolig men effektiv og energien min har aldri vært bedre, kanskje jeg finner meg selv igjen?

Hvem vet hva fremtiden vil bringe, jeg lar iallefall ikke negativiteten ødelegge disse fine dagene jeg har sammen med mannen min, jeg lar ingen ødelegge alt jeg har klart, jeg lar meg selv få lov og være stolt. 😁

Jeg avslutter denne bloggdagen med og ønske dere en magisk lørdagskveld, jeg får aldri takket dere nok for hvor mye dere gir av støtte og oppmuntrende ord, uten dere hadde det aldri blitt en blogg. Jeg er veldig takknemlig. 

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg