Bryllupsreisens første dag kunne endt dårlig

God kveld kjære lesere!😁❤️

Hvilken dag dette har vært!😳

Jeg er rett og slett heeeelt ferdig og klokka har ikke bikket åtte på kvelden en gang.🤭

Vi avslutta denne perfekte første dagen i Mallorca med en romantisk middag på en lokal kafe her, maten smakte HELT fantastisk!😍

På taket på hotellet er det ett stort basseng og massevis av solsenger og vi har funnet ut at det finnes en strand ikke langt herfra! 😁 i morgen tenker vi å sjekke ut den andre delen av dette  havneparadiset og utnytte sola litt mer en vi har gjort i dag.❤️

 


Vi er nordmenn, vi er ikke særlig vant med denne varmen men en så lenge har det gått bra.🤭

Nå gleder jeg meg til en rolig kveld på hotellet, i morgen skal vi nemlig ikke sove langt utpå og faktisk få med oss frokosten!😂 

 

Denne var helt nydelig! 😍 Nachos!

 


Hjertet mitt er fylt med kjærlighet i kveld, tenk at vi har seks slike dager til! 😍

Med tanke på hvordan denne første dagen startet, med Sebastian full i feber så endte det opp med å bli en riktig bra dag allikevel.

Nå skal vi legge oss på lading for vi har masse som venter i morgen😁❤️

 

 

I morgen skal vi utforske den andre delen av dette stedet! Denne katedralen tirrer nyskjerrigheten min 🤭

 


Takk for at vi får lov å dele livet vårt med dere, takk for at dere er her for oss. Støtten og motivasjonen denne bloggen gir hadde jeg ikke klart meg uten.

Stor klem og natta ifra oss ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg