Bryllupsdagen våres lettet på stemningen – fant inspirasjon i bildebunken

I dag kjære lesere har jeg bare gjort disse tingene jeg har hatt lyst til å gjøre og bare tatt livet helt som det har falt seg! ❤️ jeg har lekt meg og sett igjennom alle bildene ifra bryllupet våres og jammen santen fikk det meg i litt bedre humør, den beste dagen i livet våres er forgylt i mange flotte bilder.😁

 

 

Jeg skrev tidligere at jeg skulle sette meg ned og lære meg hvordan jeg redigerer bilder, jeg har en LANG vei å gå!😳 det er faktisk en helt ny verden for meg og jeg er faktisk helt elendig når det kommer til tekniske ting, jeg gir opp før jeg har prøvd skikkelig. Lite visste jeg at det ville innebære så mange fine følelser dette, slike små ting som letter på stemningen man har inni seg.❤️

 

 

 

Akkurat nå har jeg satt meg ned til mamma og pappa, jeg er aleine hjemme denne uka da Sebastian jobber skift og jeg er sammen med disse menneskene mine altfor lite ellers, småsjuk som jeg er sitter jeg her på en tirsdagskveld sammen med foreldrene mine og ser tv og drikker Solo super.❤️

 

Jeg håper at dette lover godt for tiden fremover, at det endelig kan starte å gå litt oppover i disse bakkene! jeg krysser i alle fall alt jeg har for at fornemmelsen min er riktig denne gangen for nå trenger vi noe positivt!🤞

 

Jeg gleder meg til å lære mer om redigering og lage enda flere collagaer til å bruke på bloggen 😁 Håper dere har en fin kveld 🌹

 

 

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg