Bryllups-reisen er avlyst – Å være ærlig med hverandre selv om man kan såre er viktig.

Da vi skulle planlegge bryllupet vårt skulle det i utgangspunktet bli ett storslått bryllup med absolutt alle vi kjenner, vi skulle virkelig gjøre det skikkelig når vi først skulle gifte oss. 😁

Det hele endte opp med at jeg ble kvalm hver gang jeg tenkte på bryllupet våres og bare grua meg til det hele, jeg ble helt satt ut av nerver og grua meg skikkelig til å fortelle Sebastian dette.

 

Reaksjonen hans når jeg fortalte han om dette var helt episk! 😂 en lettere mann skal man lete lenge etter og han hadde vært like stressa som meg, ingen av oss våget og skuffe den andre.

Det gikk så langt at begge overhode ikke hadde det bra med oss selv, hele stemningen oss imellom var intens, når trykket letta idet jeg sa at jeg ikke ønsket med dette store bryllupet visste jeg i hjertet at jeg hadde tatt riktig avgjørelse, alt ble bare bedre etter dette og planleggingen gikk som en lek! ❤️ akkurat som det er ment å være. 

 

Bryllupet vårt ble lite og intimt, den fineste dagen i mitt liv foruten når barna ble født ❤️ Tross influensaen som slo til rett før kunne dagen ikke blitt mer perfekt og vi kommer til å huske det for resten av våres liv. HELT magisk! 🫶

 

SÅ…😳

Bryllupsreisen, denne man skal glede seg til og planlegge ned i minste detalj.

Denne reisen man virkelig ser frem til og som man ikke kan vente på! 😕 den bryllupsreisa som jeg bare gruer meg så vanvittig til og som bare får meg til å bli kvalm i magen 🤯. Hver gang jeg har tenkt på dette har jeg hatt lyst å kaste opp men jeg har ikke våget og si det høyt. 😬

 

Jeg har flyskrekk og har lova Sebastian å bli med til Thailand. Altså meeeget amisiøst av meg med tanke på at flyturen til Oslo på en time er mer en nok.😂

 

Det er ikke slik at jeg lar mine frykter stå imellom og det at jeg er redd gjør at jeg unngår ting, bevares! jeg har tenkt å hoppe i fallskjerm, ta zipline og utfordre  ALLE disse fryktene mine 😀. Misforstå meg rett! jeg har sett nok av mennesker som lar sine frykter påvirke hva dem kan gjøre og til slutt begrenset dem i stor grad, jeg tenker ikke å bli en av dem. 

 

 

Men 12 timer i fly? 😳 trenger man virkelig å vise styrken sin ved å utsette seg selv for tortur?🫢

 

  Jeg har gått og gnagd på dette lenge, igjen redd for å skuffe min bedre halvdel men tenkte på opplevelsen ifra sist når jeg lot det gå altfor lang tid før jeg åpnet opp.

 

Jeg valgte å være ærlig med han og stå i fare for å skuffe han, han har snakket om Thailand så lenge jeg har vært sammen med han, han har nemlig morfaren sin der og familie.❤️

 

 

Reaksjonen jeg fikk var slående og jeg angrer på at jeg har gått og grua meg til denne alvorspraten  så lenge, han sa at han har tenkt den samme tanken, at dette var litt for ambisiøst og at vi gjerne kan reise ett annet sted i verden som er kortere flytur til.😳🫢😂

 

Gaaah… så har jeg gått i mitt eget hode og gjort dette SÅ stort, jeg har gått igjennom senarioet i hodet, jeg på vei inni flyet hysterisk med tanken på at jeg skal være der i 12 timer 😆

 

Igjen har jeg erfart at det er bedre å si ting høyt istedenfor å la ting vokse inni deg, istedenfor å gå og bære på bekymringer aleine betyr ett ekteskap at man faktisk alltid vil være to om ting. ❤️

Jeg håper at jeg lærer til neste gang noe dukker opp.

Budskapet er at man må lette på trykket, man må lufte ut ellers blir det ganske så råte til slutt! 😁

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg