Borte bra men hjemme desidert best!

Jeg har vært borte en stund på kurs og har ikke hatt tid til og stelle og styre her hjemme på samme måte så denne søndagen her setter jeg ekstremt pris på! jeg kjenner nemlig denne uroen når jeg ikke har orden rundt meg og når tingene flyter over så kjenner jeg på hvor frustrert jeg blir, orden i hjemmet gir meg en orden innvendig så får andre bare mene hva dem vil. 

Slik så det ut før og dere kan se at bildet er altfor stor for veggen.

I dag har vi gitt bort det store bildet av New York vi hadde på soverommet, grunnen er rett og slett at bildet ikke passer og er altfor stort. Gjenbruk er viktig og vi ga det bort til noen som setter like stor pris på det som vi har gjort. Veggen ble ganske så naken uten men vi er løsningsorienterte og hentet ned ett speil vi har lagret på loftet (just in case) slike situasjoner som dette. 

Det ble veldig tomt uten bildet
Slik ble det <3

Vi har også hatt ett lite teamwork her og fått orden i klærne våres på klesrommet vi har laget oss, jeg kjenner at livet blir enklere når dette rommet fungerer som det skal og når man skal noe er det så snart og kjapt og gjøre seg klar når man vet hvor alt er. I dag har jeg gjort en litt ekstrainnsats men allerede i morgen er dette systemet ødelagt og rotet har allerede tatt over, dermed var jeg kjapp med og ta bilder for og nyte synet en stund. 

Jeg har ikke ord for hvor viktig hjemmet våres er for oss og vi ønsker å føle trygghet og ro når vi er her og henter oss innigjen, vi har hektiske liv med mange baller i luften og vi trenger denne oasen for og også pleie oss selv og holde og rusfri sammen, det er ingen hemmelighet at rydding er den største årsaken til krangling, også her hjemme. Så unødvendig.

Jeg blir bare mer og mer glad i denne leiligheten etterhvert som vi pusser opp og gjør den til våres egen, spesielt merker jeg det når jeg har vært borte en stund og kommer hjem igjen, dette er hjemmet mitt på ekte og det føles veldig godt! 

Alt dette har jeg fått ifra mennesker som ønsker og hjelpe dem som måtte trenge det, jeg er så heldig som får lov og gi videre!

I dag har vi også hentet masse ting som vi har fått gratis med ei dame med stort hjerte for andre, vi har fylt opp kjelleren og skal gi videre til mennesker som fortjener det. Det er meg en sann glede og drive gjenbruk på denne måten, og føler meg som julenissen når jeg kan gi bort så flotte og fine ting til mennesker som ikke har muligheten til og kjøpe seg noe ekstra. 

Velkommen skal dere være inni min tilværelse som åpen ærlig og rusfri! 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

 

8 kommentarer

Siste innlegg