Borte bra men hjemme best! back to reality

Etter 4 dager i Bergen har jeg blitt kastet inni hverdagen igjen og jeg forstår hvorfor jeg har blitt så stresset den siste tiden, det skjer alltid noe og ingenting går etter planen som man helst ønsker. I dag ble jeg revet opp av sengen da sjåføren til min kjære var syk, kastet på meg noen klær og sprang i bilen, jeg forsto ikke helt hvor jeg var da jeg våknet for der jeg kommer ifra fantes ikke slike bråvåkninger.

 

Min kjære må ha savnet meg, denne nyoppredde sengen kom jeg hjem til og det har aldri vært deiligere og legge seg.

Det ble ingen hjemkomstinnlegg ifra meg i går, jeg brukte tiden til og nyte å endelig være hjemme igjen i disse omgivelsene som jeg liker så godt. Det prikket i hele kroppen av utmattelse og sengen min har aldri føltes så god som i går, nå prøver jeg og komme meg igang her hjemme og gjøre disse tingene som har stått på vent.

Man vet at man er tilbake til hverdagen når man sitter her klokka 07.49 og betaler regninger og planlegger en dag med jobbing før helgen plutselig er her igjen! jeg føler jeg alltid ligger bakpå men har innsett at slik er det faktisk for alle og lar meg ikke stresse over småting jeg ikke får gjort stort med. 

På tide og ta vare på seg selv også, dekke mine egne behov før andres og faktisk sørge for å ikke brenne meg ut gang på gang.

Dette blir en produktiv fredag, håper jeg.

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

1 kommentar
    1. Jeg ønsker deg alt godt og det er så fint å følge deg.Bare husk på å ikke brenne lyset i begge ender.:)

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg