Booket kirken til bryllup, kjøpt nytt bilde og vært på farten!

Så ærlig som jeg er for tiden så får jeg bare innrømme at i dag er alt feil og formen bare dritt, jeg føler jeg ikke får gjort noe selvom jeg har gjort masse og jeg finnes ikke i humør på en flekk! Jeg er bare sur og gretten, men prøver å holde masken, og jeg kommer bare til å flire av dette i morra. Jeg har sprukket! Jeg har sprukket på Red Bull fordi jeg bare var skikkelig sur for absolutt ingenting, men tenker det er bedre å sprekke på denne drikken enn alkoholen. Det er ikke noe som skal skje, men jeg er bare ett menneske og jeg gjør feil hele tiden! Jeg kommer til å gjøre feil hele mitt syndige liv fordi alle mennesker gjør feil. Jeg har iallefall fått kjørt rundt med ting og har vært med mamma og hjulpet henne. Vi skal snart i bursdag, en redusert en vel og merke da dette viruset herjer rundt!

Jeg kjenner at jeg er begynt å bli skikkelig lei av å gå i samme tralten nå, og ikke få gjort det jeg planlegger en gang fordi verken form eller hode ikke funker. Jeg er drittlei av å ha vondt hele tiden, og holder på å klikke på min egen kropp. Jeg krysser ALT jeg har for at dette bare er noen syke bivirkninger av nedtrappingen, og at dette ikke blir en varig tilstand for meg for det har jeg virkelig ikke tid til. Nå husker jeg ikke lenger hvordan det er å ikke gå med smerter konstant, siden jeg har gått slik siden Desember, så den dagen jeg er smertefri så kommer det til å bli helt fantastisk. Jeg er ikke vant med å gå rundt og ta hensyn til kroppen min i alt jeg gjør, og alt blir mye mer innviklet! Man vet faktisk ikke hvor godt man har det før man mister det, og det gjelder også det fysiske! Jeg er kjempelei! Alt dette påvirker humøret, så i dag har jeg blitt sur mange ganger, for ting som ikke hadde brydd meg i det hele tatt ellers, jeg går utfra jeg bare har en drittdag og tar den for det den er! Det er Torsdag og jeg har heldigvis en del å gjøre, slik at jeg ikke bare blir liggende på denne teite sofaen hele dagen og blir enda mer sur og gretten på meg selv og alle andre. Det er iallefall bra at jeg er den eneste her i huset i dag med dårlig humør. . . Jeg tenker det hadde blitt veldig ampert her om alle var like sure som meg. Men dette er virkelig ikke dagen for å terge meg 🙂 jeg er lettantennelig i dag og tåler svært lite før det smeller. Hehe.

I morgen må bilen på verksted også, for det er noe galt med dynamoen, så i morgen skal dem ta bort reimen der og finne ut om jeg må skifte hele eller bare deler, og jeg satser på sistnevnte da dette er billigere enn full utskift. Jeg er økonomisk og veldig gneten for tiden og sparer inn der jeg kan, så jeg ønsker ingen store utgifter som kommer plutselig her i gården! Nå har jeg full kontroll ellers så jeg vet som regel hva som kommer og hva som går ut, så det er slik jeg liker å ha det, etter ett liv med gjeld over hodet mitt og postkasseangst til tusen! Jeg har vært i dyp gjeld hele livet, og har nå kommet ovenpå og har ingenting på meg av inkasso eller noe som helst. Som mange rusbrukere har økonomi vært ett stort hodebry for meg, og jeg har ikke hatt muligheten før til å fikse økonomien, og dette settes så ufattelig pris på nå! Det er slike ting som er viktige å få kontrollen på, da føler man seg som en verdig voksen som klarer livet sitt på egenhånd. Det har tatt meg mye tid og masse fokus å fikse opp, så nå ønsker jeg ikke store utgifter som blir kastet imot meg! Jeg håper det bare er smårusk i morgen som må fikses, at vi får gode nyheter om en strøken bil! <3

Jeg føler meg ikke som noe godt selskap i dag, men vi skal i bursdag og jeg skal prøve å være positiv. Så lenge jeg er klar over mitt eget dalende humør så er det greit å gjøre noe med det, jeg hadde selv ikke ønsket å være ilag med meg i dag, så jeg får bare skjerpe meg 🙂 vi har kjøpt nytt bilde til gangen som jeg har sett på sikkert 30 ganger før jeg kjøpte det 🙂 og jeg fikk det for 200kr, så det var ett kupp for meg. Jeg ønsker å pynte gangen som jeg aldri har vært fornøgd med. Det er rart hva ett bilde og litt maling kan gjøre, og det tok oss ikke lange stunden heller. For meg er det viktig å trives her hjemme, for det har jeg aldri hatt gleden av å gjøre før, og her har vi bestemt oss for å bo. Jeg er alltid på farten i hodet, jeg skal alltid videre og har aldri følt meg hjemme noen plass, jeg har sikkert flyttet 30 ganger iløpet av mitt liv og har bodd overalt, så det er deilig å finne roen en plass å bygge opp ett hjem ilag med min kjære som snart blir min mann <3 vi har sendt Mail til kirken, og skal booke kirken til den store dagen i 2022 <3 Vi har også vært på frelsersarmeen og hentet mat og fikk tilogmed sokker med i posen! <3

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg