Blogging i sisterekke, familie i første

Det har skjedd ett lite mirakel i huset! min kjære hoppet utav sengen før kl7 og ikke minst før meg i dag! det har aldri skjedd på en lørdag før og man merker at noe er i gjære. Vi har nemlig hatt familiebesøk på overnatting for første gang.❤️

Vi sto grytidlig opp i dag for og rekke båten og vi har hatt en kjempefin fredag med familietid! her er noen bilder ifra i går 😁


 

 

Vi kjørte rundt og viste gatekunsten, Refviksanden og disse stedene som vi er stolte av. Vi fikk også en hel kasse med bakevarer i går som vi leverte på eldrehjemmet her vi bor.



 

 

Jeg håper det ikke blir lenge til neste gang vi får familie på besøk for dette var veldig koselig.



 

Bloggen har med andre ord måtte vente og andre ting har vært i fokus, men i dag skal jeg snappe på snapchatten imot mobbing! mab.est2015 heter snappen, om dere ønsker og se meg i aksjon i dag. Temaet er: Jeg brenner for….. ❤️

 

Planene er mange for denne lange deilige lørdagen, så det er bare å komme igang! Ønsker dere en fantastisk lørdag alle sammen, masse kjærlighet ifra meg til dere. ❤️❤️❤️

 

Liker du denne bloggen? 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg