Blogging er tydeligvis ikke min ting

Jeg er kraftig demotivert for denne bloggingen for tiden, og jeg setter meg ned og blogger bare innimellom. Bloggingen var noe lystbetont for meg og noe som gav meg noe før, og nå er det egentlig bare veldig demotiverende. Jeg får ikke delt bloggen på facebook og mister mesteparten av leserene mine, og jeg har tilogmed prøvd å byttet navn for å få delt den på facebook, men blir stadig blokkert og får ikke delt linken. Jeg får bare beskjed om at bloggen er imot deres retningslinjer og strider mot både den ene og den andre regelen, UTEN å få svar på hvorfor. Jeg går utfra at noen rapporterer meg og at en datamaskin bestemmer at jeg ikke lenger får lov å dele denne bloggen som har blitt så viktig for meg. Jeg kjenner jeg gir opp litt og litt og det er ikke lenger med glede jeg sjekker bloggen, og det blir skjeldnere og skjeldnere. Det er trist for meg som har fått så mye motivasjon ifra denne skrivingen om livet mitt, og jeg føler at denne bloggen har ett viktig budskap. Jeg ser ikke for meg selv å sitte å skrive om klærne jeg har kjøpt meg eller tingene jeg driver med om dagene, for meg handler det om følelsene og den råheten jeg føler på i hverdagen min. Det går virkelig opp og ned når man kutter rusen, og bloggen har blitt mitt tømmingspunkt i en ellers travel hverdag. Jeg har funnet masse styrke i kommentarer, og har følt at jeg har blitt ferdig med mange ting igjennom å dele dem akkurat her, så at jeg ikke lenger får delt den med dem jeg ønsker er sårt for meg, og det blir tyngre og tyngre å dele så åpent som jeg har gjort.

Motivasjonen min må endres for at jeg skal fortsette og det er tungt når motivasjonen for absolutt alt er helt i bunn ifra før 🙂 jeg blir bare provosert når jeg ikke en gang får svar på tross av hundre meldinger til dem! Sukk!

Det er atter en gang Fredag og jeg føler ukene bare raser forbi uten at jeg kommer noe lengre, og jeg går utfra at hverdagen bare har tatt meg. I går startet jeg oppigjen med veien mot lappen, og var på risikokurs på kvelden. Det ser ikke ut som lappen er i nærmeste fremtid med tanke på at alt går i sneglefart fremover, men jeg skal på glattkjøring denne mnd, så noe skjer! Så lenge det går fremover er motivasjonen min stor for å fullføre ett av fremtidsmålene mine, og det kjennes godt. Skikkelig typisk min flaks dette her og det måtte jo bare skje 🙂

Jeg var også med psykologen min i går, så dagen ble lang for meg som ikke er vant med å ha stort å bedrive. Så på kvelden var jeg fint ferdig med en dårlig dag! I dag føles det bedre, og jeg har vært og handlet med min kjære etter han var ferdig på jobb 🙂 vi har handlet mat som er fristende for meg som ikke spiser for tiden, og i går fikk jeg bare i meg noen kjeks hele dagen. Det er noe med den psykiske helsen som går utover matinntaket mitt, og det er ikke noe nytt her hos meg 🙂 når absolutt ingenting frister blir det lite matlaging på meg, og dermed lite inntak av mat 🙂 jeg prøver å gjøre noe med det.

Jeg tror denne helgen blir bedre enn de fleste andre jeg har hatt, og satser alt på det! God helg folkens!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg