Bloggere er såååå oppmerksomhetssyke!

Det er en kommentar som går igjen og igjen og igjen… overalt blir mennesker provoserte om bloggere deler bloggen sin eller linker som fører en dit. Så jeg har ett spørsmål! om du la ned jobb i noe og jobbet med noe hver eneste dag, hadde du ikke ønsket at noen såg det? hadde det vært helt greit for deg og jobbet med en ting bare for deg selv uten at noen la merke til det arbeidet du hadde gjort? for meg hadde dette vært utrolig demotiverende og jeg kjenner at jeg blir litt matt når man hele tiden møter kommentarer som: “hvorfor promoterer du bloggen på facebook?” “dette er egenreklame” osv osv.. Hvor ellers skulle man delt den om man ikke brukte disse plattformene man bruker til daglig?

Med hånden på hjertet så har jeg aldri mottatt en eneste krone for bloggingen min, og jeg har blogget i over ett år nå! dette er ingen egenreklame når jeg ikke tjener en eneste krone på den… Jeg ville forstått dette om dette var en blogg full i reklame som jeg selv tjente på, men når dette overhode ikke stemmer så kjenner jeg at jeg blir litt tom og matt. . . for hvor er det lovlig og reklamere for en blogg man føler er viktig? 

Denne bloggen handler om livet utav rusen og inni det normale samfunnet igjen, den handler om alle disse opp og nedturene igjennom hverdagen som jeg aldri har lest noen andre skrive før, dette er en blogg jeg hadde satt pris på om jeg fortsatt slet med rusen, og jeg akter og fortsette og dele åpent og ærlig. Jeg finnes ikke opptatt av hva andre mener om meg, iallefall ikke mennesker som ikke tar seg tid til en gang og lese hva denne handler om, før dem kritiserer…

Jeg takler og bli kalt oppmerksomhetssyk! den tar jeg, fordi jeg faktisk er det når jeg velger og være så smertelig ærlig på sosiale medier! klart jeg søker oppmerksomhet når jeg føler jeg har noe så viktig på hjertet! dette er min terapi, for bak skjermen sitter ei jente som alltid har hatt en grusom sosial angst som har hemmet henne i å være oppmerksomhetssyk, og for bare ett år siden hadde jeg dødd om noen såg på meg…. Når jeg føler jeg har noe viktig på hjertet så akter jeg og si det høyt og tydelig, så får jeg bare stå i fare for og være oppmerksomhetssyk i noens øyner…. 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Du gjør en veldig viktig jobb! Dine ord og din blogg er viktig for mange mennesker! Stå på flotteste Monica!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg