Bloggen vil endre seg fremover

❤️God dag venner!❤️

Vi er allerede langt utpå søndagen og bloggen har med ett blitt noe jeg driver med når jeg faktisk har overskuddet til det, hverdagen har aldri vært så hektisk og tiden strekker ikke til.😬

Nå har jeg satt meg ned med fagstoffet som må leses før forelesningene denne uka og jeg skal gjøre alt for og være forberedt hvor vanskelig det en måtte være å faktisk sette seg ned og lese.

Jeg sov lenge i dag og kroppen sier ifra på sin helt egne måte, jeg merker ikke hvor sliten jeg er før jeg faller til ro.❤️

 

 

 

 

I dag skal vi sette sammen tv-benken jeg kjøpte til pappa i går og prøve å hjelpe han litt i leiligheten. Jeg er ikke helt vant med dette tids budsjettet jeg lever på nå, det er liksom mange dager imellom jeg faktisk kan gjøre ting og avtale.😬

Jeg håper denne søndagen blir en lang dag! det er nemlig mange ting som skal få plass i den. Ha en deilig søndag venner, stor klem❤️

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg