Blir helt grusomt og reise herfra

«Helga vår» er snart over og ord kan ikke beskrive hvor trist det er!😞

 

Når vi først er her pleier vi og beregne god tid slik at tiden her ikke skal bli stressende men denne gangen må vi rekke over å møte alle og komprimere alle tingene vi pleier å gjøre på mye lengre tid på en liten helg 🎅🏻

 

I dag skal vi møte mormor og besten på Egon før vi kjører hjemover, det er ett ekte winter wonderland ute så jeg tenker at vi må ta oss god tid på kjøring og at vi må starte på hjemreisen før mørket faller på.❤️

 

Mest av alt kunne jeg ønsket vi kunne være her en uke! Aldri ellers føler jeg meg så inkludert og velkommen som når jeg er her, å få en så stor og fin familie på kjøpet med en mann er lykken på jord ❤️

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og lg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg