Ble kastet inni mandagen og hverdagen på brutalt vis – Så lite tid og SÅ mye å gjøre

Tihi….🤭

 

Jeg må nok ærlig innrømme at jeg var litt småklein når jeg våknet langt på dag og hadde sovet så altfor lenge!😳 Det er ikke likt meg men jeg regner med at jeg behøvde det, kroppen sier ifra og krever det den krever.❤️

 

Jeg har aldri vært så rask som i dag 😂 jeg tror jeg kompenserer for søvnen og prøver å gjøre mest mulig på kortest mulig tid.

 

Jeg hadde jo en del på lista mi i dag men mye av det gikk ut da det ble altfor seint, jeg har dusjet, sminket meg, hengt opp en maskin med klær, satt på plass oppvasken, betalt regninger og laget budsjett for april 2023 og nå skal jeg sette meg ned og se over manuset jeg jobber med.😁

 

Alt jeg skulle gjøre er blitt komprimert og jeg stod og hengte opp klærne naken når jeg kom ifra dusjen for og spare tid.😂

 

 

 

Videre skal jeg hente mannen min som jobber overtid på jobben, gå ut med søppelet og sjekke tilstanden på bilen der vi har oppdaget at det er fuktig under mattene. Jeg ønsker å ta igjen den tapte tiden og nyte den siste fridagen jeg har på lenge! ❤️ jeg kjenner at jeg presterer best når jeg har dårlig tid og det er da jeg virkelig føler at jeg lever livet. 😁

 

Jeg har en tro på at denne mandagen vil vise seg å bli en bra dag tross en brutal start 😁🤭

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg