Bilvelt på brua og håpet om en produktiv lørdag – Her MÅ det jobbes!

God morgen venner!❤️

I dag har jeg blitt sittende og se på broen som knytter oss til fastlandet, en bil med henger har veltet og broen er stengt på ubestemt tid. Det blåser friskt her!

 

 

Planen for dagen er å vekke min kjære ektemann for huset må ryddes og jeg har denne helga satt en regel om at ingenting annet blir gjort før huset er strøkent! 🤭 jeg trives ikke når ting flyter rundt meg og i uka som kommer må jeg ha fullstendig fokus på skole og samlingsuke der vi skal sitte hele dagene i undervisning.

 

 

 

Om jeg starter denne uka med det huset vi har blir det ikke mye fokus på skjermen

Vi må virkelig ta oss selv i nakken (les:Sebastian).😂

Som par er vi veldig typiske, en som irriterer seg over rot og en som ikke bryr seg om disse småtingene i heimen. Det er vel en helt typisk ting og irritere seg over?

Jeg håper at dagen bringer energi og at ånda tar oss begge to, at vi får unnagjort alle disse tingene her hjemme slik at vi faktisk kan gjøre noe som bare er hyggelig og koselig! det er drømmen for helga.❤️


Nå skal jeg pælme innpå kaffe så jeg er klar!😁

 

Ha en magisk start venner🌹

 

 

 

 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg