Biltrøbbel og en elendig start på mandagen

Det er som kjent flest hverdager og jeg har lært meg kunsten og nyte også disse 😁 det er digg med helg men hverdagen er faktisk best.

Denne uka skal vi i nytt møte om pappa og mest trolig kommer han hjem i påvente å få tilpasset leilighet.


På vei til jobb i dag startet motorlyset og lyse 😳 jeg sjekket alt jeg kunne men måtte komme meg på jobb så jeg håper jeg også kommer meg hjem i dag. I morgen har jeg fri til og få bilen på verksted men frykter at det denne gangen blir en dyr affære. 😳 ikke akkurat den perfekte starten på denne nye uka! 😁

Litt drama må til!


Hverdagen er best ❤️😁
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg