Beviset på at ALT faktisk er mulig!

God kveld bloggen!❤️

 

Jeg er så sliten i hodet akkurat nå at jeg faktisk ikke vet hva jeg skriver en gang 😁jeg har hatt mitt første møte med 12-timersvakt på jobben + overtid. Jeg har bare vakter på 7 timer ellers, det ble en koselig men brå overgang!🤭

 

Jeg er litt usikker på hvordan jeg skal falle til ro i kveld, hodet er PÅ!😬 jeg føler at jeg har hoppet ifra det ene til det andre i dag, hodet har gått i 100km/t i hele dag men jeg føler at jeg har fått gjort en god jobb og at jeg har prøvd mitt beste. Det er godt nok.❤️

 

 

Som dere ser, ja nesa mi er knekt en del ganger

 

 

En ting er helt sikkert! jeg kunne ikke hatt en bedre jobb en den jeg har, jeg har drømmejobben rett og slett.❤️

 

Seinvakt venter i morgen, jeg er glad for at jeg kan sove litt utpå i morgen etter denne dagen.
Livet har blitt rikt etter at jeg tok valget og lite visste jeg at fremtiden venta SÅ mange ting, mange av disse tingene jeg alltid bare har kunnet drømme om.

ALT er mulig folkens! Alt er faktisk mulig! ❤️

 

 

Vi lever godt!

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg