Beskyldt for psykisk mishandling av mannen – hvor er likestillingen?

Det er ikke ofte jeg ler så godt som jeg gjør nå, sittende foran tv’en og ser Bloggerne på tv2. 😂 Monica Nyhus er i skuddlinjen etter at mannen hennes la ut på snapchat at han vasket huset, for en skam! hun blir angrepet av nett-troll og får kastende etter seg at hun driver med psykisk mishandling av denne voksne 4-barnsfaren. Dem som slenger denne ondskapen skulle vært her hjemme og sett hva min mann gjør av huslige oppgaver og plikter, her blir nemlig alt delt 50/50 

Det virker som denne likestillingen gjelder bare, nesten alt. Og holdningene til enkelte mennesker sjokkerer meg stadig, det er liksom aldri stopp og ALT skal kritiseres. Nei jeg heier på at begge kjønn gjør sin del, spesielt når man har barn sammen, jeg trodde nemlig det var den veien samfunnet våres skulle gå men slike ondskapsfulle kommentarer ifra nett-troll viser at noen holdninger henger igjen.

Jeg vet ikke helt jeg navnesøster, men vi får sende de voksne mennene våres på ett behandlingsted sammen med alle de andre mennene som er ødelagte på grunn av at dem må ta i ett tak hjemme! 😁

Nei jeg vet ikke lenger, vi fortsetter med at min mann lager mesteparten av maten og vasker opp oppvasken, vi fortsetter og dele på husarbeidet på tross av at det kan være skadelig for den psykiske helsen, tydeligvis. 

 

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

2 kommentarer
    1. Da synes jeg VIRKELIG synd på mannen min.
      Men assa… ikke for å være troll, men noen må da virkelig kjede seg noe enormt. Så kan det tolkes dit det vil.
      For at ting/livet/alt egentlig skal fungere, må det jobbes sammen. Om det er om det ene eller det andre. Håper dagen din og hans blir fin. Kos dere sammen😊

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg