Bare legge seg inn på hotell i natt? Sjekk ut dette vakre hotellet.

Jeg har lyst og skrive at slik er hverdagen min i sus og dus og luksus på ulike hoteller hver eneste natt 😁 det er langt ifra sannheten men jeg har aldri vært så mye på hotel som etter jeg ble med i Rusettervernet ❤️ I dag for styremøte!

Mest fristende er det og sende en melding hjem om at jeg blir her i noen dager 😂 men regner ikke med at min kjære hadde gått med på den. Hverdagen kaller hjemme og jeg har masse og gjøre denne uka, så nå lader jeg opp med en kaffe før møtet blir satt og alvoret setter inn.. neida 😁

Dagens visdom: Det handler ikke om hvor du er men hvem du har rundt deg ❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg