Badet våres blir ferdigstilt i morgen! ENDELIG!

Heisann kjære lesere! i morgen kommer vasken til badet som en etterlengtet ting som virkelig har manglet her i hverdagen. Vi har faktisk pusset tenner på kjøkkenet og har alt til badet på klesrommet! heldigvis fikk vi do etter en liten stund og nå er det bare vasken som mangler før vi kan slå oss løs! 

Det jeg lurer på nå er om dere har noen tips til skap vi kan ha ved siden av doen på begge sider? vi har ekstremt liten plass og behøver og utnytte alt vi kan for og ha orden rundt oss. Jeg har tenkt på to lange smale skap ved siden av doen på begge sider slik at vi kan ha håndduker og ting man behøver på badet. Jeg GLEDER meg til og få vasken i morgen og få ferdigstilt dette endelig!

Dere kan tenke dere hvordan dette badet såg ut før vi pusset opp! her er fargen som gikk igjen i både vegger OG på gulvet! man måtte helt seriøst ut for og tenke og nå gleder jeg meg bare til og ferdigstille nok ett rom i leiligheten våres og falle omsider til ro her hjemme. Hjemmet er viktig for spesielt meg som er hjemmeværende akkurat nå med knekt rygg, når jeg har kaos rundt meg så smitter det virkelig over til hodet.

Det har tatt meg litt tid og godta fargen på veggene da jeg følte denne ble altfor mørk, men jeg går utfra at om jeg bruker lyse farger ellers i rommet så vil fargen vokse på meg 🙂 hva syns dere? 

 

Noe jeg virkelig ikke tåler er slike uferdige prosjekter, så nå ser jeg frem til og kunne starte på arbeidet med å fore alle vinduene her i leiligheten og legge gulv på soverommet og klesrommet våres. Når dette er gjort så er vi omsider ferdig med denne etasjen og kan ta løst på de to andre vi har nedover. Oppussing er balsam for sjelen! 

 

Her er gruppa dere ikke vil gå glipp av!

Om dere liker denne bloggen og har lyst og følge med videre så har jeg laget en gruppe til bloggen der jeg poster alle nye innlegg og små overaskelser! meld dere inn via linken her og vær med meg videre i denne rusfrie tilværelsen!  ❤️https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg