Avgitt min stemme! Borgerplikten unnagjort

Faktisk har jeg brukt noen dager til og lese meg opp på de ulike partiene og satt meg inni hva dem står for, det er vanskelig når så mange snakker i munnen på hverandre og snakker rundt temaer som er viktige for meg som velger.

 


Ofte unngår jeg partidebatter på tv fordi det virker som en konkurranse på og unngå og svare på spørsmål og der man prøver og tråkke på hverandre isteden for og opplyse velgerene.


Nå har jeg iallefall gjort min borgerplikt og mener helt klart at man ikke kan klage om man ikke stemmer. Nå om dagen har det blitt så enkelt at man faktisk kan stemme på kjøpesenterene og da har ingen noen unnskyldning for og ikke gjøre det! 

Jeg håper alle bruker stemmeretten sin og at man i fremtiden kan gjøre det lettere og sette seg inni hva partiene faktisk står for, å se kranglingen mellom partiene har gått litt ut på dato og er lite viktig for meg som velger.  ❤️
Godt valg godtfolk!

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg