Årsmøte 2022 for Rusettervernet i Sogn og Fjordane sparkes igang!

Da er stemningen på plass og maten inntatt, vi er klar for det viktigste møtet i året for organisasjonen som har blitt så viktig for oss alle, det er her vi hører heime og føler på samhold og fellesskapet sterkast! når man driver sjølvhjelpsgruppe kan man fort føle seg aleine når pandemien herjer og setter stopper for møtene våres men når vi samlast så kjenner vi på stoltheten og motivasjonen til og drive det vidare. Eg for min del har funnet plassen min, der eg virkelig får utvikla meg og der engasjementet mitt får blomstre.

Det gleder meg å kunne dele denne dagen med “heile verden” på bloggen og håper at dere kjenner på at også dette er spennende for dokke! ❤️

 

 

Lyst og følge oss videre? 👇

Liker du denne bloggen? 👇

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg