Århundrets utblåsning! – Ikke for sarte sjeler som bare ønsker å lese om positivitet-

OMG!😬

 

Altså!

 

Nå trenger jeg bare en utblåsning her!😳

 

Å sitte i ett fysisk klasserom og følge undervisning er både anstrengende og vanskelig nok, å sitte i ett “klasserom” på skjerm og følge undervisning er nesten helt fullstendig umulig.😬

 

Vi har fått utdelt 2 stk eksamener veldig tidlig i forløpet, noe som for mange sikkert er veldig godt. Man slipper å stresse seg opp mot slutten og har god tid til å forberede seg. For meg betyr det at jeg sitter i undervisning og leiter etter ting å bruke til eksamen, og alt det andre blir silt ut og jeg får det ikke med meg. Vesentlige ting jeg ellers hadde klart å lært blir rett og slett sortert ut fordi eksamen er det eneste fokuset jeg klarer å konse på.😞

 

Som alltid overreagerer jeg helt sikkert, jeg er jo ett menneske som hauser meg opp for ingenting innimellom men jeg hater virkelig følelsen av å gå glipp av mesteparten av undervisningen hver eneste uke fordi jeg er så hyperfokusert på denne eksamenen som skal være avslutningen for det første semesteret.

Hver eneste gang jeg faktisk setter meg ned og jobber med den, så blir alt feil og det ender opp med at jeg gir opp og legger det ifra meg.😞

 

 

 


I dag har jeg invitert resten av studiegruppa jeg er i til å “møtes” på Zoom for å gå igjennom eksamen sammen, det jeg ønsker å få utav dette er å se om jeg faktisk er den eneste som føler meg ensom i dette studiet.

Jeg visste at det ville bli vanskelig, jeg har jo gått skole før men jeg var ikke forberedt på dette fraværet av en følelse av å være student. Ikke en eneste gang siden vi startet har jeg følt meg som en student og det gjør det vanskelig og faktisk sette seg ned og studere.

 

Håpet er at denne studiegruppa skal hjelpe meg på veien, at jeg får gnisten tilbake og at jeg finner motivasjonen til og sette meg ned og faktisk jobbe.❤️

 

Til nå har jeg klart å finne motet til og sette meg ned i noen minutter for så og gi opp, da går det lengre tid imellom hver gang man klarer det.

 

Akkurat nå bobler frustrasjonen over og jeg forbanner fjernundervisning  🤭 det har aldri føltes mer fjernt i ordets rette forstand. 

 

 

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken

https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg