Arbeidslivet – jeg har virkelig savnet deg

God morgen verden! ❤️

Dere skulle sett forskrekkelsen i ansiktet mitt i bilen i går 😂 da jeg oppdaget at hevelsen i ansiktet plutselig hadde forsvunnet, det må ha skjedd iløpet av en times tid så jeg trodde jeg drømte 😂 jeg har rett og slett gått med hevelsen så lenge at jeg fikk helt sjokk når kinnet mitt plutselig var mykt som den andre siden. Lettelse og befrielse er ordene jeg leter etter.

Det er fredags morgen og jeg er strax klar for å kjøre til jobb igjen! ❤️ Det høres merkelig stille ute, nesten litt skummelt stille etter de siste dagers herjinger med storm og ufattelige mengder med regn! Er det i dag jeg kan kjøre normalt til jobb? 😁

 

 

Arbeidslivet – jeg har virkelig savnet deg! 😁❤️

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg