Åpne sår – En fortid – PTSD – Traumer – Vil ikke mer

God kveld kjære lesere!❤️

 

Dagen i dag er en slik dag man bare gjør en gang, jeg har lært leksa mi og visse ting har jeg ingen behov for og grave i.💔

 

Traumer og PTSD er ikke noe jeg behøver og granske, jeg trenger ikke å dypdykke nedi det.

 

For første gang har jeg funnet ut at jeg ikke har noen behov for og finne utav mer om hva som ligger bak, det eneste jeg trenger er verktøy som gjør at jeg kan leve ett helt vanlig liv med diagnosen.❤️

 

 

Vært ute å lekt meg med kameraet i dag

 

 

I dag har jeg merket hvor vanskelig det er for meg å snakke om dette….💔

 

JEG som snakker åpent om ALT! jeg tror at akkurat dette emnet er noe jeg bare skal diskutere med psykolog og la det bli med det.

 

For første gang kjenner jeg ingen behov for og grave og jeg tror det er ett sunnhetstegn.❤️

 

Jeg har alltid hatt ett intenst behov for og undersøke og selvransake meg selv, jeg har alltid følt at jeg må finne utav ting men denne gangen føler jeg at jeg ikke trenger det, jeg vet nok og får jeg vite noe mer ja så kaster jeg opp. (sorry måtte bare).🤭

 

 

 

 

 

I dag da det ble for tøft for meg så dro jeg og min kjære ektemann ut på biltur så jeg fikk lekt meg litt med kameraet! ❤️ det er den beste avgjørelsen vi har tatt i dag, det viste seg og være akkurat det jeg trengte. Jeg har prøvd å snappe meg igjennom denne dagen men jeg kjenner at jeg mye mer har lyst å dele de fine og bra tingene, en disse vonde og triste tingene.

 

Jeg trenger positivitet og ikke det gamle negative!

 

I dag har bilen blitt som ny og jeg har brukt det geniale tipset jeg har fått med dere lesere! 😁 aviser av ALLE ting! nå har jeg lagt masse aviser under mattene i bilen slik at det forhåpentligvis blir tørt og skal kjøpe luftavfukter på Europris på mandag. Tipset var rett og slett så genialt at det irriterer meg at jeg ikke tenkte på det selv, jeg takker masse! ❤️

 

 

 

Vaskekjelleren ble som ny etter masse vasking, skuring og rydding! veldig veldig fornøgd!😁

 

Jeg føler at vi har fått mye utav dagen og jeg innser at jeg har flykta i praktisk arbeid for og unngå å føle på alle disse følelsene som har snurra rundt i kroppen i hele dag. Noen ganger er det lov og ta litt avstand ifra dem og akkurat i dag har jeg trengt det.❤️

 

I dag har jeg lært mye! og dagen i dag gjør jeg ikke igjen. 

 

Jeg er så glad for at jeg har min kjære, uten han hadde ingenting av dette vært mulig.

 

Tusen tusen takk for i dag kjære venner! takk for at jeg får lufte meg her inne og får lov og fokusere på de positive tingene mest av alt. Stor klem ifra oss to ❤️

 

 

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg