Anmeldt for hensynsløs atferd

Det er mandag morgen men det føles ut som det ennå er helg 😳 Min kjære ligger i sengen og sover seg frempå fordi han skal jobbe skift denne uka og starter seint, jeg kjenner at vanedyret inni meg demonstrerer når rutinene våres brytes, mandager pleier og gå på autopilot, det pleier alltid og være hektisk og man får alltid en brå start men denne mandagen er svært rolig. 🌞 Sola skinner som aldri før og er også ett brudd på rutinene her på Vestlandet, sommeren har virkelig ikke vært bra.😅

I dag våknet jeg til en melding ifra altinn og den som har brukt tiden sin på og hetse meg helt siden april i år har anmeldt meg for hensynsløs atferd. Politiet har ikke funnet grunn nok til og en gang undersøke saken så det sier litt, den er lagt bort faktisk og ikke henlagt slik dem pleier. 

 

Jeg har det veldig bra i livet mitt, jeg velger og dele de positive og negative sidene når man skal komme seg tilbake etter mange år i rusen, jeg velger og dele det hele. Jeg bryr meg faktisk ikke om hva folk mener om meg lenger fordi jeg vet hvem jeg er og hva jeg står for. Mobbing, hetsing og hat er noe jeg tar avstand ifra og jeg vet hva dette mennesket ønsker og oppnå, jeg har informasjon om hvem dette er og hvilket liv som er levd, jeg vet hva det grunner i og hvorfor akkurat jeg opplever denne hetsen nå og derfor syns jeg bare synd i dette mennesket.❤️

Jeg velger og snu det andre kinnet til, jeg velger og ikke møte hat med hat, jeg velger hva jeg gjør men andre kan jeg faktisk ikke endre. Det er synd at slike ting opptar tiden til politiet men jeg er glad for at dem så at dette bare var en tullete anmeldelse uten seriøsitet.

 

 

Nå skal jeg prøve og starte denne mandagen, få på meg klær og nyte det fine været vi har! Jeg ønsker dere en fin start på uka og ta vare på hverandre. ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

7 kommentarer
    1. Vedkommande kan umulig ha det heilt godt med seg sjølv. Lurt å snu det andre kinnet til, og gå vidare. Alt godt til deg og Sebastian 🌺

    2. Det er helt utrolig hva enkelte kan gjøre for å skade andre. Ros til politiet, og flott av deg å ignorere det.

    3. Det er dessverre noen få – små mennesker som lider av et syndrom “Jeg har hatt det verre enn deg syndromet”… Stå på du, husk at du betyr mye for mange med din åpenhet og ærlighet i bloggen din. 😉

    4. Det gleder meg å se at du klarer å “overse” denne anmeldelsen, du er sterkere enn du tror👌👌. Ønsker deg alt godt, følg din egen magefølelse. Klem💕💕

    5. Du har kommet langt når du klarer å ikke la slike ting ta energien din. Det viser noe om at du er en sterk jente som gjennom mange prøvelser har landet på en indre trygghet, noe som den andre personen her ser ut for å mangle totalt..
      Lykke til videre med å vokse som trygt menneske.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg