Angsten ligger i hodet Monica!

Det strider imot all fornuft!😬

 

Å flyge langt oppi lufta.😳

 

Det finnes ingen logikk men kroppen er i beredskap, den vet hva som kommer og angsten har ikke blitt noe bedre av flygingen hit.

 

Jeg tror jeg alltid vil være redd for dette, jeg har vært det siden jeg var liten, det vil alltid være en del av meg men jeg har bestemt meg for å gjøre alle disse tingene som skremmer vannet av meg, utfordre meg selv på disse tingene jeg tenker er det verste jeg vet og være stadig i utvikling og bli rikere som menneske.❤️

 

Jeg vet jo at det går bra! jeg kommer alltids ned! 🤭 det er ikke det angsten handler om, det er klausen jeg føler når jeg setter meg i setet, det handler om de høye lydene og å miste kontrollen, det ligger i hodet.

 


Det er jo ikke slik at jeg mister all logisk sans og tror at flyet vil gå ned heller men i magen finnes en voksende klump som ikke gir seg før jeg lander i Norge og kommer meg ut.

 

Heldigvis er dette noe jeg må utsette meg for maks en gang i året, heldigvis er ikke dette noe jeg må gjøre ofte for det tror jeg faktisk ikke ville vært mulig.😬

 

I kveld skal jeg trosse flyskrekken atter igjen, livet handler om å utfordre seg selv og gjøre ting selv om man er redd.

 

Vi har hatt en helt fantastisk reise sammen så flygingen er verdt det men jeg nekter å reise til Thailand eller steder det tar mer en 3 timer i fly til! Jeg setter grensa der! 🤭

 

 

Siste måltid 🤭


Nå venter noen timer på en varm flyplass så vender vi faktisk snuten mot Norge 😁 en underlig følelse av å glede seg brer seg i kroppen, for min del er det utelukkende deilig å komme hjem ❤️

 

Takk for oss Mallorca ❤️

 

Lyst og følge oss videre?

👇Liker du denne bloggen?

Vi har laget Facebook-gruppe til denne bloggen 😁 meld dere inn og følg oss videre ❤️ Vi lover det ikke blir ett kjedelig sekund! 😁 her er lenken https://www.facebook.com/groups/1082825002055751/?ref=share

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg